NEW IN - 5 új ajakkence



Még a horvátországi nyaralás során találkoztam a Golden Rose márkával - a körömlakkjaik itthon is kaphatóak a Nailland kínálatában és ár/érték arányban verhetetlenek, de a sminktermékekhez eddig nem volt szerencsém. Hatalmas a kínálat, nagyon izgalmas termékeik vannak (színes, krómhatású és glitteres tusok, highlighter stiftek stb.) és a színválaszték is széles. A folyékony rúzsaik közül elsőre ez a sötét, már-már bordóba hajló piszkosrózsaszín fogott meg. Árban is nagyon kedvező volt (kb. 1600 Ft.), úgyhogy nem sokat gondolkoztam a megvételén. A tubus teljesen olyan mint a Jeffree Star folyékony rúzsoké, gondolom egyezik a beszállítójuk, csak a kupak és a felirat fekete. Klasszikus applikátort kapott, amivel nagyon jól el lehet oszlatni a festéket, akár kontúrceruza nélkül is. Gyorsan szárad, teljesen mattra és viszonylag tartós is, bár az evést-ivást nem bírja úgy, mint a többi folyékony rúzsom, ebben gyengébben teljesít. A tubusban látszódnak apró arany csillámok is, ezek sajnos az ajkakon már nem érvényesülnek. Ha Golden Rose üzlet közelében jártok, akkor csak ajánlani tudom, hogy nézzetek körbe náluk, mert szuper kis dolgokra lehet bukkanni.


A Max Factor nemrég 3 új Lipfinity árnyalattal jelentkezett - a képen a klasszikus piros Garnet-et látjátok. A Lipfinity rúzsokra jellemző a nagyon krémes, hidratáló formula és az erős pigmentáltság - ez általában nem szokott nyerő páros lenni, mert a szín hajlamos elvándorolni a fogakra vagy az ajkak vonalán kívülre és ez sajnos itt is jelentkezik, oda kell rá figyelni viselés közben. Ami viszont nagyon tetszik benne az a fantasztikus hidratáló hatása, úgy siklik az ajkakon mint egy ajakvaj és pár perc alatt pihepuhák lesznek tőle az ajkaim - ez az ami miatt megéri vele a macera, és ahogy beköszönt majd a hidegebb idő még jobban fogom szeretni a hidratáló tulajdonsága maitt.


A Colourpop Ultra Satin Lips rúzsokról már írtam itt, az Ultra Matte-okhoz képest sokkal sokkal jobban sikerültek, egyszerűen imádom ezt a formulát. Eddig csak két nude színt próbáltam, de ideje volt megnézni, hogy egy vadabb árnyalat is hasonlóan jól teljesít-e. Jelentem, hogy igen! A Lyin' King egy gyönyörű muted vörös árnyalat egy pici pinkes beütéssel, tökéletes lesz őszre. Pigmentált, tartós, nem szárít, egyszeráen tökéletes. Már hozzánk is szállít a Colourpop, úgyhogy nincs akadálya, ha ki szeretnétek próbálni. :) 


Gondoltátok volna, hogy Kate Moss már 15 éve dolgozik a Rimmel márkával? Ennek apropójából 4 csodaszép rosegold csomagoláú rúzzsal (és két Super Gel lakkal) jelentkeztek, ezek közül egy nude és egy bogyós árnyalatot mutatok ma nektek. A Rimmel rúzsai szerintem a drogériás kínálat élvonalába tartoznak, én legalábbis nagyon szeretem őket. Az új rúzsok is hozzák a szokásos minőséget, szépen fednek, krémesek és a szín tartósan megmarad az ajkakon - ja, és fincsi gyümölcsös illatuk van. A Boho Nude egy barnás nude árnyalat, ami tökéletes egy hétköznapi sminkhez, a Retro Red - bár ezt az árnyalatnevet nem értem - egy szuper őszi szín, engem a MAC híes Rebel árnyalatára emlékeztet.

A rúzsok élesben:



Színminták:



6 megjegyzés:

  1. A Golden Rose török márka, nincs kapcsolatban Jeffree-vel, legalább is amennyire tudom. Viszont bejövős ez az üvegcse, abszolút a folyékony rúzsaim éke ez a darab. Nekem a 03 van meg, elég jól bírja az evés-ivást. Tutira veszek majd még belőle más árnyalatokat is. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Persze, nincs közük egymáshoz, de simán lehet, hogy ugyanattól a beszállítótól rendelik a rúzsok csomagolását. :) A 03-as is gyönyörű, ez szerintem nem is volt ahol én vettem :(

      Delete
    2. Jaj értem, rosszul értettem amit írtál, bocsi. :)

      Delete
  2. Nálam még tart a matt folyékony rúzs szerelem, bár kicsit tartok télen hogy fogja bírni az ajkam a formulát, de remélem jól mert eléggé orrfújásbarát. Mindenesetre elkezdtem rúzsokat nézni amiket felé lehet kenni, de azok már inkább metállosak. A CP saten rúzsai hidratálóbbak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melyik matt folyékony rúzsokat használod? :)

      A CP ultramttok engem nagyon szárítottak, azokhoz képest a satin megváltás! hidratálónak azért nem mondanám őket, de nem szárítanak hosszabb távon se.

      Delete
    2. Akkor nem jobb őket viselni mint a márkásabb matt rúzsokat?

      Nálam a lime crime a nagy kedvenc, aztán szorosan jön jeffree és kat von d..de most berendeltem pár milanit és azok is nagyon jók, olcsóbb kategóriából a wet n wilddal tettem még próbát, árához képest korrekt de azért azt határozottan észreveszed ha a szádon van :) Még az anastasiára vagyok kíváncsi, de nem találtam még jó webshopot. Neked melyik vált be? Még bennem van a próbálgathatnék, bár a vége mindig az h megveszem a rúzst aminek a hasonmását keresem ;)

      Delete