Színes highlighterek

A feltűnő highlighter az elmúlt 1-2 év egyik legmeghatározóbb trendje a sminkelésben, mára viszont már minden márka megjelent a kötelező ezüst/arany/bronz arcfényeivel. Az amerikai indie márkák továbbgondolták a színeket és sorra jelennek meg a különböző kék, lila vagy akár fekete highlighterek a piacon. Lassan a nagy márkák kínálatába is beszivárognak, legutóbb az Anastasia Beverly Hills  jött ki egy 6 színből álló színes highlighterpalettával. A mai bejegyzésben ezekről a színes highlighterekről olvashattok és a bejegyzés végén az én - egyelőre igen kicsi - gyűjteményemet is megmutatom. :)

Jeffree Star Skin Frost highlighterek

Jeffree elég megosztó személyiség, de az kétségtelen, hogy nagyon sok egyedi színt találunk a Jeffree Star Cosmetics palettáján. A Skin Frost highlighterek jelenleg 4 színben kaphatóak (King Tut-arany, Mint Condition-menta, Peach Goddess-barack, Ice Cold-ezüst), de augusztus 11-én (azaz ma) jelenik meg további 4 árnyalat, Halloween-kor pedig egy fekete highlighter is kapható lesz (képek lent). A Lavander Snow-t imádom, ezt biztos megrendelem amint megjelenik.

Mint Condition
Mint Condition
A 4 új árnyalat - augusztus 11-től kaphatóak
Lavander Snow - must have!
Fekete highlighter - Halloween-re jelenik meg

Looxi Beauty

Az indie márkák közül az egyik kedvencem, csak nézzétek ezeket az árnyalatokat:


A szemhéjpúderekre is érdemes vetni egy pillantást:


Anastasia Beverly Hills

A Moonchild paletta 6, intenzív pigmenteket tartalmazó higlighterből áll, nekem annyira nem tűnik különlegesnek, vagyis inkább úgy mondanám, hogy elkéstek vele: a Sleek Midas Touch palettában is hasonló színeket találunk, sokkal olcsóbban.


Sleek
A fent említett Midas Touch palettában 1 krémes highlighter és 3 por állagú található. Tulajdonnképpen a négyből két árnyalat bármilyen alkalomra használható, semmi extra nincs bennünk: ez a két jobb oldali árnyalat, egy jeges rózsaszín és egy ezüstfényű fehér. A bal oldali színek már egy kicsit merészebbek:a krémes szürkéskéket leginkább valamilyen kreatív sminkhez tudom elképzelni, rajtam sajnos túl sötét. A kéket viszont már többször próbáltam, nagyon különleges hatást lehet vele elérni és én egy hétköznapi sminkbe is simán beépítem. Mivel mind a négy szín hideg tónúsú, inkább télen fogom többet használni őket, most még a melegebb, bronzosabb árnyalatokat részesítem előnyben az arcomon is. A púdereknek egyébként nagyon jó a minősége, pigmentáltak, szép selyemfényük van és könnyű velük dolgozni. Aki le szeretne csapni rá az siessen, mert limitált kiadás!


Színminták:


Looxi Beauty - Voodoo, Wicked

A Looxi Beauty highlighterei a kompaktok mellett önálló pan-ként is kaphatóak, így árban sokkal kedvezőbbek és egy mágneses Z-palettába könnyedén beilleszthetőek. Én 2 árnyalatot rendeltem első körben a duochrome highlighterek közül: a kék Wicked-et és a zöld Voodoo-t.  Imádom mindkettőt, de a zöld egy kicsit közelebb áll hozzám  - talán mert ilyen különleges árnyalatom még nem volt korábban. A festékek minősége szuper, elég épp hogy csak hozzáérinteni az ecsetet és máris jól látszik a szín. Nagyon könnyen túlzásba lehet vele esni, úgyhogy csak óvatosan. Az biztos, hogy lesznek még Looxi termékeim, csak a választás lesz nehéz. :)


Színminták:


2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a színek, de én képtelen vagyok ezeket elképzelni a saját arcomon :D

    ReplyDelete
  2. A Lavender Snow-t én is megszerettem volna venni, de már el is fogyott! :(

    ReplyDelete