ISADORA - Tropical Paradise kollekció

Az ISADORA nyári Tropical Paradise kollekciójából próbáltam ki két terméket, egy korallszínű rúzsceruzát és egy menta szemceruzát - a mai bejegyzésben róluk olvashattok.

A Tropical Paradise kollekció (kép:www.snmakeup.fi)

A Twist-Up Gloss Stick rúzsceruzákat korábban még nem próbáltam, de láttam, hogy nagyon sok árnyalat az állandó kollekció része és néha limitált színekkel is jelentkezik a márka. A Paradise Punch egy erőteljes narancsos korallszín, elsőre nagyon vadnak tűnik, de az ajkakon már jóval visszafogottabb - szépen építhető az intenzitása, de egy rétegben csak egy picit színezi meg az ajkakat - könnyű szabályozni attól függően, hogy milyen alkalomra sminkelünk. A rúzs maga nagyon krémes állagú, akár száraz ajkakra is bátran használhatjuk mert nagyon jól hidratál (hialuronsav és kollagén is van benne) és nem emeli ki a száraz részeket. A krémes állaga miatt a tartósságaa gyege pontja, 2-3 óránként nem árt újrakenni, mert a fénye hamar eltűnik (az ajkakat tartósan megszínezi).



A Perfect Contour Kajal egy vízálló, gél állagú szemceruza, ami intenzív színt és extrém tartósságot ígér. Én a Tropical Green árnyalatot próbáltam ki, amit nagyon megszerettem, nyárra tökéletes ez a szín és a ceruza minősége is szuper. Az állaga nagyon krémes, könnyen kezelhető, de gyorsan kell vele dolgozni mert hamar szárad és utána már csak sminklemosóval tudjuk korrigálni. A nyári kánikulát is jól bírta, nem mozdult el és nem kopott meg estére sem. Az alsó szempillatőben szoktam használni pop of colour sminkekhez, natúr színekkel párosítva - így még nappalra sem érzem túlzásnak. :)

Színminták:


Élesben:



0 megjegyzés:

Post a Comment