Holiday Wishlist


A nyereményjáték egyik kérdése az volt, hogy nektek mi áll a karácsonyi kívánságlistátokon. Annyira jó olvsagatni a válaszokat és most arra gondoltam, hogy én is megosztom veletek az én kis listámat. :)

1. MAC Viva Glam Rihanna - sokáig hidegen hagyott ez a csillámos piros rúzs, most azonban valahogy nem hagy nyugodni. Erre az ünnepi időszakra azt hiszem tökéletes lenne.

2. MAC Old Gold Pigment - szerintem ez az egyik legkülönlegesebb MAC pigment, már évek óta nézegetem, lehet, hogy most meglepem vele magam.

3.Nars Orgasm Pirosító - szintén évek óta a kívánságlistám állandó lakója, pár éve elhatároztam, hogy az esküvőmön is ezt a pírt fogom viselni, úgyhogy lehet várok addig a megvásárlásával.

4.Marc Jacobs Honey parfüm - volt belőle pár mintám, és imádom! Nem az a tipikus téli illat, de szerintem az év bármely szakaszában megállja a helyét.

5.iPhone 6 - egyre lassabb a telefonom, az ezüst iPhone 6-ba pedig beleszerettem, de azt hiszem a telefoncserével még várok a szülinapomig (február).

6.Sütipecsét - bár már néhányat beszereztem, egy hópelyhes és egy mézis még a kívánságlistámon van. Sajnos ezt a kettőt eddig csak a Butler's-ben láttam egyenként 2000 Ft.-os áron, ami egy darab műnyagért elég húzos. Ha láttatok máshol olcsóbban, mindenképp szóljatok! :)

7.Fekete magasszárú csizma - évek óta keresem az utánpótlását a kedvenc csizmámnak, eddig nem sok sikerrel. Ha láttatok valahol teljesen egyszerű, hasított (mű)bőr, lapos talpú csizmát mindenféle csicsa és díszítés nélkül, akkor szóljatok! :) Köszönöm!:)

Nektek mi áll a kívánságlistátokon? Esetleg valami ezek közül?:)


6 megjegyzés:

  1. Ó az a sütipecsét nagyon cuki!
    Az általad említett árért valószínűleg nem lesz az enyém, de talán E-bayen érdemes lenne körülnézni.
    Telefon az én kívánságlistámon van, de én egy Samsung okostelefonra vágyom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Már néztem, de ott is 2000 Ft. körül volt. :(

      Delete
  2. A süti pecsétet esetleg nézd meg e-bay-en, tuti találsz párat. :D De miért iPhone? :D Kézzel meg lehet hajlítani. Szerintem nézz szét a Htc-k között. Sokkal jobbak megbízhatóbbak és olcsóbbak is azért. Nekem 6 éve van Htc telom és semmi baja nem volt még. Ellenben barátnőm iPhonejával. Bár ez csak tanács, úgy is a te döntésed, de ha egy jó megbízható telefont akarsz, akkor a Htc. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Néztem, de sajna nem olcsóbb. :((
      Uh, nekem volt HTC-m, de soha többet. 3szor cseréték 1 év alatt, most iPhone-m van, és 2 éve semmi baja, imádom. :) Mindenkinek más válik be.:)

      Delete
  3. A Marc Jacobs parfümöt én is szívesen elfogadnám, csak ne lenne olyan drága.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát igen, elég drága sajnos, de iParfümérián egész jó árban van.:)

      Delete