NOTD - Hello Sweetheart

Ma egy gyönyörű essence lakkot mutatok meg nektek a Good Girl Bad Girl trendkiadásból. A Müller-ben csaptam le rá pár héttel ezelőtt, szerintem még találtok belőle. Ez már a második ilyen metallic effect lakkom az essence-től, az első egy zöldes ezüst darab volt a tavalyi Metal Glam kiadásból és azt is imádom. Mindkét lakk egy rétegben fed és gyorsan szárad, picit csíkoznak, ami mondjuk egy metálos lakknál nem meglepő. A Hello Sweetheart egy ezüstös-lilás-taupe szín, ami fényviszonyoktól függően változik és egyszerűen imádom. A Lovely ezüst homoklakkjával egészítettem ki, szerintem nagyon jégkirálynős lett a végeredmény. :)


 

Nektek hogy tetszik nektek ez a szín?


5 megjegyzés:

  1. Áh, szerelem első látásra *.*
    MEG KELL VENNEM ! :D:D

    ReplyDelete
  2. Hmmm-hmmm... elsőre meg másodikra is a polcon hagytam, viszont így hogy látom rajtad.... ha még lesz belőle hétvégén, akkor valószínűleg hazahozom. :) TTotál metálos és "pont ilyenem még úgysincs". :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem is nagyon tetszik most, és tényleg különleges szín.:)

      Delete
  3. Szerintem olyan esküvős lett az eredmény :D Nagyon szép ez a lakk, illetve lakkok :) Van egy az Essence-hez hasonló árnyalatom a Miss Sporty-tól.

    ReplyDelete