Arcápolási rutinom (2014 tél)

Ebben a bejegyzésben az arcápolási rutinom tagjait mutatom meg nektek. Elég sok termék lesz benne, nem használom mindegyiket minden nap, inkább váltogatom őket. Ezek mind olyan termékek, amik beváltak és nyugodt szívvel ajánlom őket másoknak is. Persze azt figyelembe kell venni, hogy mindenkinek más a bőre, nekem inkább száraz, így a hidratáló termékeket részesítem előnyben. Emellett ezeknek a termékeknek mind szuper az összetevőlistája, kerülöm az irritáló összetevőket és a bőrre jó hatással lévő vitaminokkal, antioxidánsokkal teli termékeket keresem. :)

Sminklemosáshoz vagy a bőr sminkelés előtti előkészítéséhez, felfirssítéséhez mindig tartok itthon micellás vizet - most éppen a Garnier terméke van soron, de próbáltam már a L'oreal, a La Roche-Posay és a Bioderma termékeit is, nekem mindegyik bevált, talán a Bioderma egy picivel jobban működött a többinél, de az ára is annak a legmagasabb. Ár-érték arányban a Garnier terméke a legjobb egyébként, hatalmas mennyiséget kapunk kb. 1400 Ft.-ért. Sminklemosásra mostanában a GLOV-val váltogatva használom.

  

 Tonikból három is van itthon, mindegyik más célt szolgál: a MAC Lightful Lotion egy hidratáló tonik, ami után már nem is használok hidratálókrémet olyan puha lesz tőle az arcom. Egyébként főleg a pattanások után maradt foltok halványítására használom, és az összetevőlistájára érdemes vetni egy pillantást, annyira szuper. Tartalmaz C-vitamint, E-vitamint, hialuronsavat, vörös és japán hínárt, valamint ioncserélt vizet, ami áttör a bőr külső rétegein és belülről hidratálja azt (állítólag :) ). A Benton Aloe BHA tonikja szintén egy hidratáló tonik, ebből már a második üveget használom. Nagyon szépen nyugtatja a bőrt és ettől is nagyon puha, hidratált lesz a bőröm. Bár szalicilsavat tartalmaz, a termék ph-értéke miatt nem hámlaszt, viszont a gyulladáscsökkentő hatása érvényesül. Tartalmaz még többek között hialuronsavat, csiganyálkát és egyéb növényi kivonatokat. A Thayers rózsavizes tonikját akkor használom, amikor kicsit problémásabb a bőröm, a csodamogyoró kivonat nagyon jó pattanások ellen. Ennek elég minimalista az összetevőlistája, de semmilyen káros anyag nincs benne.


Hidratálókrémből kétfélét használok: a MAC Studio Moisture Fix-et nappalra a 15-ös fényvédőfaktor miatt (nyáron magasabb faktorszámú fényvédőt használok), nagyon jó alapot képez a sminknek és szép az összetevőlistája is. Amikor melegebb volt az idő, akkor kicsit sok volt a bőrömnek, de a téli hidegben már igényli ezt a hidratálást. Estére pedig az Eucerin Ultra Sensitive "mindenmentes" hidratálóját szoktam felkenni - már amikor szükségét érzem -, végre nincs benne alkohol és semmilyen más irritáló összetevő sem! Hamar beszívódik és jól hidratál, de ennél többet nem csinál: nincsenek benne öregedésgátló összetevők, sem fényvédő, úgyhogy estére ajánlom.


A szérumok terén még kezdő vagyok, ez az első teljes kiszerelésű termékem és vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban. Papíron egy szuper termék, szuper összetevőkkel de a gyakorlatban nem érzem annyira a hatását: 50% hialuronsavat tartalmaz, de mégis valahogy feszül utána a bőröm, nem hidratál eléggé. Egyébként a Mizon Hyalurionic Acid 100 szérumról van szó, amit eBay-en lehet beszerezni. Nem hiszem, hogy újraveszem, inkább a Missha szérumok között fogok legközelebb szétnézni. 


Az Aloe Water Mist arcpemet az egyik MeMeBox-ban voltam és azóta is imádom. A reggeli arckrémezés előtt viszem fel, vagy a sminkelés utolsó lépéseként - úgy használom, mint a MAC Fix+-t. Telis tele van növényi kivonatokkal, amik nagyon jó hatással vannak a bőrre és az illata is isteni frissítő. Ő is megtalálató eBay-en.


Amikor extra hidratálásra van szüksége a bőrömnek a L'oreal Nutri Gold bőrszépítő olaját használom, amiben 8 különböző növényi olaj található. Csak 2-3 cseppre van szükség belőle és reggelre nagyon puha bőrrel ébredek. Én hetente max. 1-szer szoktam használni, anyukám viszont előszeretettel használja gyakrabban is - szerintem az érettebb bőrűek jobban fogják szeretni ezt a terméket. 

Nektek mi a kedvenc arcápolási terméketek? Használjátok ezek közül valamelyiket?:)



6 megjegyzés:

  1. A garnier micellás víz nekem is megvan és imádom. Főleg a szempillaspirál szedem le vele, mert az arcom többi részéről egy manna szappannal távolítom el a sminket. :) Egyetlen pici negatívuma van szerintem, mondjuk nem tudom, hogy tapasztaltad-e, hogy használat után picit ragacsos érzetet hagy. (1-2 perc alatt beszívódik.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én mindig megmosom utána az arcom tiszta vízzel, úgyhogy nem tapasztaltam ezt a ragadós érzést. :)

      Delete
  2. A Garnier micellás vize nagy kedvencem, teszi a dolgát, és emellett jó áron kapunk sok terméket :) . A Benton tonikját én is próbáltam már ( bár csak termék minták formájában) és nagyon jót tett ilyen kevés idő alatt is a bőrömmel, lehet, hogy meg fogom venni teljes kiszerelésben is. :) A legjobban a Mac hidratáló tonikja fogott meg, tényleg gyönyörű az összetevőlistája, de gondolom az ára is húzós :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én már a 2. üveget használom a Benton-ból, de biztos, hogy még sokáig újra fogom venni. :) Hát igen, a MAC elég húzos áron kapható, én úgy spórolok vele, hogy nem is vattapamacsra kenem, hanem az ujjaimmal oszlatok el pár cseppet az arcomon, így sokáig kitart.:)

      Delete
  3. Én is imádom a Garnier micellás vizét, bár elég megosztó termék, van, akinél nagyon nem vált be. Én minden esetre imádom :)

    ReplyDelete