Teszt - Nyári Balea újdonságok


A mai bejegyzésben a Balea nyári újdonságait mutatom meg nektek. A termékeket már bő egy hónapja használom, úgyhogy itt az ideje a tesztnek. :) Ha kíváncsiak vagytok, hogy teljesítettek akkor olvassatok tovább!
Kezdem a Mango Mambo termékekkel: egy testpermet és egy tusfürdő érkezett ezzel az illattal. A tusfürdő minősége ugyanolyan, mint a többi Balea tusié: egyértelműen az illata a legnagyobb erőssége, na meg a színes vidám csomagolás. Nem különösebben szárít, de nem is hidratál. A testpermetről már többet lehet írni: nagyon finom zamatos gyümölcsös illata van, nem az a tipikus mű mango, hanem a tényleges gyümölcsre emlékeztet. Az alkohol illatát picit ki lehet érezni belőle, mert sajnos van benne, mégpedig a második az összetevőlistában. Így vigyázni kell vele, bőrre ne nagyon fújkáljuk, pláne ne napsütésben, mert még foltos is lehet tőle a bőr. Én inkább a ruhámra szoktam belőle fújni néhányat, az illata egész sokáig megmarad egy testpermethez képest.

Az összetevők. 


A legérdekesebb termék szerintem egyértelműen ez a Hajformázó spray tengeri sóval. A használata nagyon egyszerű, törölközőszáraz (vagy száraz, én már úgy is próbáltam, amikor sehogy sem állt a hajam, és működött!) hajra kell fújni, nem sajnálva a mennyiséget, és hagyni hogy magától megszáradjon. Az ujjainkkal rásegíthetünk a beach hatásra, ha kisebb tincsekből loknikat formálunk. A sónak köszönhetően a haj behullámosodik és szépen tincsekbe áll. Amit sajnálok benne, hogy itt is második helyen áll az alkohol az összetevőlistában, ami szörnyen szárítja a hajat, emiatt csak ritkán merem bevetni.


Az összetevők.
 


A "Csillámfényű" lábápolókrémet egy sűrű, nehezen beszívódó állag jellemzi. Nekem teljesen az volt a benyomásom a csillámfény miatt, hogy ezt közvetlenül a cipő felvétele előtt kell használni, viszont ahhoz túl nehezen szívódik be és csak csúszkálna a cipőben a lábunk.  Egyébként én nem is nagyon fedeztem fel a csillámfényét, inkább csak néhány nagyon diszkrét csillám van benne, amik alig látszódnak - de ez nem feltétlenül baj szerintem.
Egyébként a hidratálóhatása egy erős közepes, az összetevői pedig szépek és sok benne a bőrpuhító, hidratáló anyag, szóval aki éppp lábápolót keres annak megérhet egy próbát!


Az összetevők.

Ti próbáltátok valamelyiket? Melyik tetszik legjobban?


7 megjegyzés:

  1. A testpermet és a tusfürdő nekem is megvan/volt, szeretem a balea termékeket :)

    http://beautyfromregi.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  2. Valóban jó a tengeri só a haj hullámosítására,viszont ez a termék rendkívül károsítja a hajat,ahogy te is írtad,ugye alkoholt tartalmaz :/ Sokáig használtam ilyen termékeket,hogy szép hullámos legyen a hajam,de teljesen széttöredezett,élettelen lett,muszáj volt elmennem a White Hairbe levágatni a hajamból 10 centit ( azért mentem hozzájuk,mert egy ekkora változást csak és kizárólag profikra bízok ) , és ott helyre hozták a hajam állapotát. Soha többet nem fogok ilyeneket használni,megelégszem az egyenes hajammal is :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, sajnálom, hogy neked így tönkretette a hajad! :( Szerintem ha csak alkalmanként használjuk és utána alaposan ápoljuk (pl. olajos pakolással), úgy nem árthat!

      Delete
  3. Én Avonos testpermetet használok, amiben szintén van alkohol (most néztem meg). Bár én szoktam a bőrömre fújni itthon, mert nagyon jól hűsít a nagy melegben, utcán soha nem fújnám magam vele :) A Baleának nagyon jó illatú tusfürdői vannak, de szerintem sem hidratálnak kellő mértékben :/

    ReplyDelete
  4. A tengeri sós spray és a tusfürdő nekem is megvan, a tusfürdő a jelenlegi kedvencem, a tengeri sós spray-t viszont én is csak ritkán merem alkalmazni, mert rettenetesen összegubancolja és kiszárítja a hajam, olyan érzésem lesz tőle, mintha minden nedvességet kiszívna belőle másnapra...

    ReplyDelete
  5. A testpermet nekem is megvan, én a bőrömre és a ruhámra is szoktam fújni belőle. Sajnos nagyon hamar elillan az illata, el is ment tőle a kedvem... :) Nem nagy szám!

    ReplyDelete
  6. Én a testpermetet és a tusfürdőt használom, tényleg igazi mangó illatuk van, nekem talán kicsit édeskés is, de ettől függetlenül szeretem. A testpermet nyárra szuper, mert ilyenkor a parfümöket nem nagyon viselem el magamon, csak ha olyan alkalom van.

    ReplyDelete