Teszt - Maybelline The Colossal Go Extreme! szempillaspirál

Már néhány hónapja a birtokomban van ez a szempillaspirál, de eddig nem szívesen használtam: túl híg volt a festék, a kefe is túl sokat vett fel belőle és egyszerűen nem volt szép a végeredmény. Reméltem, hogy pár hét-hónap alatt kicsit besűrűsödik a festék, és szebben lehet majd vele dolgozni, de ez máig nem történt meg. Viszont olyan jókat hallottam erről a spirálról, hogy mindenképpen használni szerettem volna, így most minden használat előtt letörlöm egy zsepibe a felesleget. Tudom, hogy így a festék egy része kárba vész, de legalább el tudom használni... és hogy mennyire szerettem meg? Ha kíváncsiak vagytok, olvassatok tovább.. :)



A spirál keféje hatalmas, a belső pillákat és az alsó szempillasort elég nehéz vele elérni, bár ez lehet, hogy nem okoz gondot annak, akinek nagyobb szeme van. Maga a festék szépen építhető és nem csomósodik még több rétegben sem - én általában hármat használok, a képeken is így láthatjátok majd. Sokaknak biztos, hogy túl természetellenes vagy póklábas lesz az eredmény, de nekem tetszenek az ilyen hangsúlyos pillák - és persze kevesebb réteget is lehet belőle használni. Mivel nem göndörítő spirálról van szó én a használata után fogom a Max Factor Clump Defy (göndörítő) keféjét, és picit átmegyek vele a pilláimon hogy adjon nekik egy szép ívet - különben szögegyenesek maradnak. Eddig a MF False Lash Effect és a Clump Defy voltak a kedvenc spiráljaim, de tulajdonképpen egyiktől se lett ilyen drámai az eredmény, úgyhogy ezzel a Go Extreme! is belépett a kedvenc spiráljaim sorába. Csak ne lenne ilyen macerás a festék!


 És az előtte-utána képek:

Nektek hogy tetszik az eredmény? Már túl sok vagy ti is az ilyen spirálokat szeretitek?Ezt próbáltátok már?


2 megjegyzés:

  1. Én is kíváncsi lettem rá, amikor megjelent, és a Glamour-napokon kuponnal vettem meg. Elsőre nem győzött meg, ugyanazért, amit Te is írtál. Túl híg a festék, a kefe pedig nekem szokatlanul nagy a kicsi szememhez képest, így szinte minden alkalommal sikerült vele összekenni magam. Aztán a mindennapi használattal hozzászoktam a használatához, bár a festék még mindig ugyanolyan híg, mint az elején. Jelenleg én is félretettem egy kicsit pihenni, hátha javul a helyzet, és újra elővettem a Clump Defy-t. :)

    ReplyDelete
  2. Gondolkodtam rajta én is, hogy meg kéne venni és abszolút tetszik a hatás, amit nálad látok. Minél feketébb, minél dúsabb annál jobb :) Most viszont a Rimmeles szempillaspiráloknak állok neki, azokat használgatom. Addig nem veszek újat, ameddig az a töménytelen mennyiség el nem fogy, ami itthon van :D

    ReplyDelete