NOTD - Icecream Colours


A mai bejegyzésben egy igazi nyárias manikűrt mutatok meg nektek, aminek az elkészítéséhez a legkisebb kézügyességre sincs szükség: mindössze három fagyiszínű - pasztell - lakk kell hozzá.


A hüvelyk- és kisujjamra a Rimmel Rita Ora kollekció fehér lakkja, a White Hot Love került. Két rétegben teljesen jól fed és a száradása is elég gyors. A mutató- és középső ujjamra a Rimmel Salon Pro Isn't She Precious lakkját kentem, amiről szintén elmondható, hogy két réteg elég belőle és ő is gyorsan szárad. Ja, és szuper a lapos széles ecsete! Viszont 3 nap után ő kezdett el először lepattogni. A gyűrűsujjamra pedig egy mentaszínt képzeltem el, mégpedig a Breakfast in Bed árnyalatot szintén a Rita Ora kollekcióból. Ő szintén nagyon jó minőség.

...és már kész is a mutatós manikűr! :)






Hogy tetszenek ezek a színek így együtt?:)



5 megjegyzés:

  1. ne haragudj, hogy ezt mondom, de ilyen manikűrt nem tettem volna ki a helyedben, én azért fotózás előtt letakarítottam volna a félrement lakkot... ez most nem tetszik.

    ReplyDelete
  2. Mindegyik szín nagyon tetszik :)

    ReplyDelete
  3. A fehér nekem is megvan, de a másik kettő is nagyon tetszik! :)

    ReplyDelete