Egy szuper világos alapozó

A Rimmel végre gondol a nagyon világos bőrrel rendelekezőkre is, hiszen ősztől új, világos árnyalatú alapozók is elérhetőek lesznek a márka kínálatában. Ezek közül mutatom most meg nektek a Lasting Finish alapozó kicsit könnyedebb változatát, a Lasting Finish Nude-t. 
Ez az új alapozó közepes fedést, 25 órás tartósságot és bőrtökéletsítő hatást ígér 20-as fényvédőfaktorral kiegészítve. Nézzük, hogy ezek közül mi igaz és mi nem!


A fedése szerintem inkább az erős és a közepes között van, hacsak nincsenek nagyon erős bőrhibáink, akkor korrektor sem kell mellé. Az állaga nagyon folyékony, ahogy a képen is látjátok, rögtön folyik - egy pumpás, üveges kiszerelés jobban illene hozzá, így vigyázni kell, hogy ne folyjon ki több a kelleténél. A formula nagyon krémes és így is marad, nem szárad meg teljesen. Éppen ezért zsíros bőrre nem ajánlom, de a kombináltnál is valószínűleg szükség lesz púderre. A színe tényleg nagyon világos, szinte már fehér - a Missha Perfect Cover #13-as árnyalatához tudnám hasonlítani. Illata van, de nem túl erős, csak felvitelkor érezni.

A tartósságával nem volt gondom, a fényvédőn csúszkál egy picit, de púderrel már nem. Én nagyon örülök, hogy végre hozzánk is behozzák a legvilágosabb árnyalatokat, szerintem nagyon sokan vagyunk úgy, hogy még a legvilágosabb árnyalatú alapozó is túl sötét. Pár hetes használat után nagyon megszerettem ezt az alapozót és bátran ajánlom nektek!



Ti ismertek itthon is kapható igazán világos alapozót?


2 megjegyzés:

  1. Nekem a Catrice all matt plus legvilágosabb árnyalata vált be :)

    ReplyDelete
  2. ú, tetszetős!
    én egy alverde krémes alapozót használtam el nemrég, ami még az én világos bőrömhöz is túl világos volt, így egyel sötétebb árnyalatot kellett választanom.

    ReplyDelete