KörömPalota beszámoló

Vasárnap a Stefánia-palotában megrendezett Körömpalota konferencián és vásáron jártam. Egy UV-lámpát szerettem volna beszerzni az itthoni géllakkozáshoz, valamint néhány géllakkot - ezekre ugyanis 2t fizet 3t vihet akció volt. Ha érdekel a beszámoló, és hogy mit vettem akor kattints a továbbra!

A sorbanállás

Én olyan 11 körül értem oda és már hihtetlenül sokan voltak, legalább fél órát álltam sorban csak azért, hogy a vásártérre bejutssak - aztán újabb fél órát a pénztárnál. A honlapon meg volt hirdetve egy akciós LED-lámpa 4000 Ft-ért, de ez persze már rég elfogyott, így egy picit drágább darabbal jöttem haza. Ez 5900 Ft volt, és 1 év garancia van rá - már ki is próbáltam és szuper. A géllakkok 4 és 15 ml-es kiszerelésben voltak kaphatóak, én a picikből választottam hármat, a nagyokat sosem használnám el. Egy sötétbordóra, egy nude rózsaszínre és egy metálos kékes-zöldre esett a választásom, mindhárom gyönyörű. A bordót már ki is próbáltam - kép a következő bejegyzésben - és egy réteg is bőven elég volt belőle. Ezenkívül még mindenféle körmös kellék kapható volt, amit el tudtok képzelni, de én direkt a lámpa és a gélllakkok miatt mentem, úgyhogy azokról sajnos képet sem csináltam.


Az új őszi kollekció.

A 82-es az enyém lett. :)



Géllakk minták.
A vásártér.

Az új lámpám.
És a lakkok.

A KörömPalota egyébként minden ősszel és tavasszal megrendezésre kerül. 


Ti voltatok már hasonló rendezvényen?

*Elnézést a képek minőségéért, telefonnal készültek.


2 megjegyzés:

  1. Izgalmasan hangzik, még sosem voltam ilyen rendezvényen :-)
    Én merész voltam és Kínából rendeltem lámpát: így nincs rá ugyan egyéves garancia, de olcsóbban mint a tiéd egy négy csöves (36W) lámpát tudtam venni és már több mint egy éve kifogástalanul működik.

    Itt írtam róla:
    http://pancsipipereasztala.blogspot.hu/2013/06/gel-lakkozas-ahogy-en-csinalom.html

    ReplyDelete
  2. Körmösként szinte minden cég rendezvényén ott vagyok, idén a körömpalota kimaradt.
    27-én viszont a körmösnapra megyek.

    ReplyDelete