Harangvölgyi HydroCare Szérum

Ma az arcápolási rutinom legújabb tagjáról hoztam tesztet ami nem más, mint a Harangvölgyi Institute Hydrocare széruma. Nekem nagyon száraz a bőröm, ilyenkor ősszel-télen pedig még jobban hajlamos kiszáradni, úgyhogy pont jókor került hozzám ez a szérum.



Én csak este szoktam használni arctisztítás után, egy pumpányi bőven elég az egész arcra és nagyon hamar beszívódik. Utána szoktam felvinni a hámlasztómat - mert a szérum segíti a hatóanyagok felszívódását - vagy a hidratálókrémemet, és másnapra szuper puha a bőröm, és mintha a szemem alatti pici ráncocskákat is halványította volna, de az öregedésgátló hatásáról még nem tudok beszámolni, mert máshol nincsenek ráncaim. :)

A kiszerelése egyébként egy hidratálókrémhez hasonlóan 50 ml, ami elég sokáig elég lesz, mert egy pumpányi bőven elég az egész arcra. Nagyon szeretem, hogy pumpás a kiszerelése, praktikus és higiénikus, viszont nem látni, hogy még mennyi van benne, és az utolsó cseppeket is nehéz lesz kinyerni belőle.


Én nagyon ajánlom ezt a szérumot mindenkinek akiknek kicsit is száraz a bőre, szeretné megelőzni a ráncokat, vagy csak egy kis kényeztetésre vágyik.
Akinek felkeltette az érdeklődését itt tudhat meg róla többet, illetve meg is tudjátok rendelni: http://wateryourskin.hu/shop/hydrocare-szerum/

Ismeritek ezt a terméket, vagy a Harangvölgyi Institute-t?


3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik, utána nézek!

    ReplyDelete
  2. Szerinted kombinált bőrre is működne? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem így télen mindenképpen, én csak ajánlani tudom, hogy próbáld ki!

      Delete