NOTD - Bordó Géllakk

Ma a tegnapi bejegyzésben említett körmömet mutatom meg, ez az első színes géllakkozásom, eddig csak egy vagy két átlátszó réteget kentem fel a sima körömlakkok alá, hogy tartósabbak legyenek. Szerintem elsőre nem lett rossz, ez a bal kezem amit láttok a képen, a jobb kezemen azért picit csúnyább lett (jobb kezes vagyok).



A lakkozáshoz a Perfect Nails 14-es számú géllakkját használtam, amiből egy réteg is elég volt ehhez a fedéshez.

Az otthoni géllakkozásról szóló bejegyzésemet itt találjátok: link, a színes lakkozánál annyi a különbség, hogy a 2 átlátszó réteg közé visszük fel a színes géllakkot, és ezt is kb. 3 percig lámpázzuk.

Hogy tetszik? Ti próbálkoznátok otthoni géllakkozással?


1 megjegyzés:

  1. Szép lett, a szín is nagyon tetszik!
    Én csak azért nem teszek fel színes gél lakkot, mert nem akarom, hogy sokáig ugyanaz a szín legyen a körmeimen (vicces, hogy pont ezért kezdtem el géllakkozni a körmeim, hogy tartósabb legyen a körömlakkozás, közben pedig viszonylag gyakran váltogatom a színeket, de így is megéri :-)

    ReplyDelete