Teszt - essence Blush Stick - Pretty In Pink

Instagram-mon kérte egy kedves olvasóm, hogy legyen erről a termékről teszt, így ezt hoztam elsőnek a Primőr találkozón kapott termékek közül. 




Ez az árnyalat a rózsaszín Pretty In Pink, ezen kívül még kapható egy narancsos és egy bronzos  (teszt Miánál) árnyalat is ha jól tudom, kb. 850 Ft-os áron. 4 gramm terméket kapunk, ami nem hangzik kevésnek, de a kitekerhető rész csak kb. 2 centis és mivel a termék nagyon krémes, gyanítom hogy elég hamar a végére fogok érni.


A pirosító nagyon pigmentált, nagyon krémes és ezáltal felvinni is elég könnyű, én egy duo fibre prosítóecsettel szoktam (lásd itt), de szerintem ujjal is működik. A tartóssága is teljesen jó, nem mászkál el a nap folyamán, szépen a helyén marad. A szín pedig egy gyönyörű élénk rózsaszín arany fénnyel, nekem rögtön a Nars Orgasm jutott eszembe róla, ez egy kicsit rózsaszínesebb és élénkebb, de szerintem van hasonlóság a kettő között.



A terméknek nagyon erős rágógumi illata van, ezt az illatot már más essence termékeknél is éreztem úgyhogy biztos tudjátok melyikről van szó, és egész nap lehet érezni, engem nem zavar, de tudom, hogy sokan nem szeretik.

És a végére hagytam a negatívumot: nem tudom, hogy csak az én példányomnál történt ez, de amint kinyitottam kiesett belőle az egész kitekerhető rész, ettől még lehet használni csak kicsit több odafigyelést igényel. (A képek kattintásra nőnek.)


Ennek ellenére egy nagyon jó kis krémes pirosító, amit nyugodt szívvel ajánlok mindenkinek.

Ti próbáltátok már? Milyen a kedvenc pirosítótok?



4 megjegyzés:

  1. Köszönöm,hogy megemlítetted a Tesztemet :)
    Amúgy én azt tapasztaltam,hogy pár használat után kezd visszanyomódni a kis krém..:S Tudod, nyomás hatására összenyomódik az alján vagy mit csinál :D :c lehet hűtőbe kéne tenni,hogy ne legyen ilyen krémes :C

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, azt láttam én is, hogy nagyon puha, de nekem még nem nyomódott össze :) A hűtő jó ötlet!

      Delete