MAX FACTOR False Lash Effect Fusion szempillaspirál - teszt

Ezt a szempillaspirált csak májustól lehet kapni a drogériákban, de a Max Factor Álomsminkszett játékán már most megnyerhetitek 3 másik termékkel együtt.(Link)



A tesztért kattints a továbbra!

A szempilláimnak alapból nem sok színe van, a hosszukkal sem vagyok megelégedve ezért mindennap használok szempillaspirált, hol barnát, hol feketét. A Max Factor új termékei közül ezt vártam a legjobban, műszempillahatást ígér.
A kefe
A festéket 2-3 rétegben szoktam felvinni, ez most sem történt másképp. A tartósságával nagyon meg vagyok elégedve, estére sem kezdett el apró szemcsékben lehullani a szempilláimról, mint sok más szempillaspirál. A műszempillahatást nézzétek meg a képeken!

(A szemem külső sarkánál úgy tűnhet, mintha össze lennének ragadva a pillák, de ez csak a képen ilyen.)


 Az egyik legjobb spirál, amivel mostanában találkoztam, beváltotta a hozzá fűzött reményemet, nagyon jól hosszabbít, szétválasztja a pillákat, csak ajánlani tudom Nektek!:)


U.I.: A terméket a Max Factortól kaptam tesztelésre, a bejegyzés az én véleményemet tükrözi.

7 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon tetszik ez a szempillaspirál. Köszi a játékról a linket! :) Nem hiszem, hogy megvennék egy ilyen árú spirált (megfelel az Avon SuperShock is, akciósan 1100 Ft-ért), csak hát ez úgy megtetszett... hátha megnyerem :D

    ReplyDelete
  2. szia! sok sikert a játékhoz:) az avon jó egyébként? én így katalógusból nem merek rendelni semmit:)

    ReplyDelete
  3. Szia!

    Az avon nagyon jó :) Dorka blogjában volt egy szempillaspirál "mérkőzés", a max factor false lash effect és az avon supershock között. Döntetlen lett :P Addig is gondolkodtam, hogy megveszem, de nem mertem, hátha mégsem olyan jó, de ez meggyőzött. Most fog kifogyni lassan, és most lesznek akciósak a Max Factor spirálok... nem lehet véletlen, mégis veszek egyet :D Na már csak azt nem tudom, hogy ezt (Fusion) vagy a sima False lash effect-et. A Fusion drágább, ezért bizonytalanodtam el :D Szerinted? :)

    ReplyDelete
  4. Azért nem veszek újra rögtön supershockot, mert egy kis hibája mégis volt, méghozzá elég gyorsan (?) elkezdett besűrűsödni, nehezebb volt egyenletesen felkenni (azért nem lehetetlen). Ez a gyors, olyan két-három hónapot jelent.

    ReplyDelete
  5. Hm, én csak a Fusion-t próbáltam eddig... és 2-ától a rossmannban csak 2250ft, szerintem próbáld ki ezt, nem fogsz csalódni (remélem):)majd számolj be!

    ReplyDelete
  6. Nekem az eddigi legjobb szempillaspirálom a M.F. False Lash Effect volt. Ez a mostani (a Fusion)annyival tud többet, hogy a M.F. Lash Extension hosszabító szérumát/hatékonyságát is hozzáadták. Tehát már nem csak dúsít..legalábbis ezt olvastam róla.:-)
    Az Avon Supershockról csak annyit, hogy egyszerűen nem bírtam normálisan kifesteni vele a szemem, pedig már rengeteg sz.spirálom volt és ügyetlennek sem nevezném Magam. Én is akciósan vettem szerencsére,de el is ajándékoztam, mert Nekem nagyon nem jött be.

    ReplyDelete
  7. @Agnes, köszi az infokat!:) Igen, szerintem hosszító hatása is van a Fusionnak!

    ReplyDelete