Bourjois pirosító - teszt/vélemény + Glamour-napi minizsákmány

A Glamour napokon beszereztem egy Bourjois pirosítót is, az 54 Rose Frisson árnyalatút. 2750Ft helyett 2200-at fizettem érte, szerintem nagyon megérte az árát, elsőrangú termékről van szó. Lássuk a tesztet!

A csomagolás praktikusan kicsi, elfér bármelyik neszeszerben, mindössze 4,5 cm átmérőjű kör alakú doboz, ami 2,5g terméket tartalmaz. A dobozt a kis arany gomb megnyomásával nyithatjuk ki - biztos nem nyitódik ki magától a táskánkban - újabb plusz pont.


A dobozt kinyitva egy kis ecsetet és egy tükröt látunk. Az ecset használhatatlan, nem is értem hogy gondolták ezt, bár jópofa ahogy rágömbölyödik a pirosítóra. Szerintem még arra sem alkalmas, hogy napközben ezzel frissítsük fel a sminkünket.



Maga a pirosító a 'baked' technikával készült, nem tudom van-e erre magyar szakszó, ez azt jelenti, hogy a festéket sütik, nem pedig préselik. A szín nagyon pigmentált, szépen építhető. Én más pirosítóknál kétszer-háromszor végighúzom az ecsetet a felvitel előtt, hát ennél úgy néztem ki utána mint egy bohóc. Az első simításnál épp elegendő festéket tudunk felvenni, így ez a kis mennyiség nagyon sokáig elegendő. A szín amit kapunk egy gyönyörű matt rózsaszín, igazán üde lesz tőle az arc. Én a saját fehér bőrömön teszteltem, de ez egy olyan szín, ami szerintem minden bőrszínen szépen mutat, esetleg a sötétebb bőrre többet kell felvinni. A termék illata édeskés, egyáltalán nem tolakodó, és a felvitel után már nem is lehet érezni.
A Douglas-ban úgy láttam 8 árnyalat kapható, van köztük matt, csillogó, világos, sötét, mindenki megtalálja a maga kedvencét. Nekem több is tetszett, de nem mertem megvenni őket, hátha nem válik be, de biztosan visszamegyek értük.

vakuval

vakuval

vaku nélkül


vaku nélkül, természetes fényben

Nem sokat vásároltam egyébként a Glamour-napokon, két sálat vettem ezenkívül a New Yorkerben, egy cipőt a H&M-ben (ahova nem volt kupon), úgyhogy nem is szánok ennek külön post-ot, csak ide csatolok egy képet. Egyébként nem szeretem a New Yorkert, de ki lehet fogni jó dolgokat néha. Ezeknek a sálaknak nagyon megtetszett az anyaga, színe, 1800 Ft volt kb. darabja. A cipőt pedig a tavaszi-nyári tengerészes piros-fehér-sötétkék csíkos összeállításokhoz vettem, lehet hogy fűzök bele sötétkék vagy piros cipőfűzőt. (2490Ft) Ti sok mindent vettetek? :)


0 megjegyzés:

Post a Comment