Müller - Europeum - új sminkek


Biztos tudjátok már, hogy ma nyitott az Europeum bevásárlóközpont. Én két jó üzletet láttam csak, egy hatalmas H&M-et és egy kétszintes Müllert. A Müllerben ápr.20-ig mindenre 10% kedvezmény van, érdemes benézni. Körbenéztem a sminkes állványoknál, és felfedeztem egy-két -a Müllerben- új márkát:


  • CATRICE: ezt már ismeritek a Rossmannból, én a Müllerben itt látom először. Nem drágább, mint a Rossmannban. A színválaszték még teljes volt ma, és kapható a limitált kollekció (Enter Wonderland) is, valamint nagyon sok új termék van (új körömlakkszínek, Ultimate Nudes körömlakk-kollekció, Smoky Eyes Set, Liquid Eyeliner, zselés szemhéjtus (fekete&barna) bronzosítók stb.). 
  • NEW YORK COLOR: Ez a márka most jött me Magyarországra, még nem tudok róla sokat mondani, a Catrice árkategóriájába tartozik.
  • ESSENCE: több állvány is van, kapható az összes újkollekciós darab, de találni még a 300Ft-os leértékeltekből is (barnítókendők, körömlakkok, szájfények, körömdíszítők, mattítólapocskák)
Nem terveztem nagybevásárlást, végül a Catrice Ultimate Nudes kollekcióból a 050 Moulin Rouge Light árnyalat (749Ft), egy tusecset (695Ft), egy csomag Essence mattítólapocska (295Ft), és egy csomag teafás arclemosókendő jött velem. Tesztek hamarosan.




 Ti voltatok a megnyitón? Vettetek valamit?:)

    0 megjegyzés:

    Post a Comment