Home #4 - Őszi dekorfrissítés

Még a héten is javában tombol a nyár, ami miatt nagyon fur látni, hogy az üzletekben már az őszi termékek vannak jelen a polcokon: színes falevelek, sütőtökök és halloween-i kellékek díszítik a polcokat. Aztán belegondoltam, hogy holnap itt a szeptember és vele együtt az ősz is, úgyhogy valójában én voltam egy kicsit elkésve.

A múlt heti olasz utunk során felfedeztem egy új home decor boltot, a Nanu Nana-t (hozzánk legközelebb Ausztriában van üzletük), ami kb. a Pepco vagy KIK árfekvésében kínál szuper dolgokat, de mivel itt csak home decor termékek vannak, sokkal szélesebb a választék. Innen szereztem be ezt az arany-fekete tálat, ami a nappaliban található komód tetejét díszíti a szintén Nanu Nana-ból beszerzett dísztökökkel és tobozokkal együtt. Itt nyáron egyébként egy türkiz tál kapott helyet, amit kagylókkal töltöttem meg, de itt volt az ideje egy kis őszíesítésnek. (Az árakról: minden abszolút megfizethető, az arany tál 4€ volt, a tökök és tobozok pedig 3€, ha jól emlékszem). A komód egyébként Ikea. 


A másik dekorelem a nappaliban, amit szeretek évszaknak megfelelően változtatni az a dohányzóasztalon található tál (ez tulajdonképpen egy gyertyatál a Jysk-ből). Ide is került 1-1 dísztök illetve toboz, valamint 2 pozsgás műnövény - ezeket a bonprix-től rendeltem, szerintem nagyon jól mutatnak és nincs túl mű hatásuk. Egyébként ez egy 6-os szettben érkezett, a másik 4-nek még helyet kell találnom, de sanszos, hogy az éjjeliszekrényemre és a TV-állványra is fog kerülni közülük 1-2. 

A pozsgásokat itt találjátok: bonprix - dekoráció


A Nanu Nana-ban egyébként millió féle geometrikus mintás tálka, tányér és pohár is volt, alig tudtam választani közülük. Végül a fekete-fehér színeknél maradtam, ez szinte mindenhez megy és nagyon jól fel lehet velük dobni a tálalást. Elsősorban kisebb méretű tálkákat választottam szószok, mártogatósok számára, a két nagyobbat pedig kínálótálkáknak. (Az áruk €2-tól kezdődött.)

Ha már konyha, akkor muszáj megemlítenem két szuper praktikus dolgot, amik szintén a bonprix-től érkeztek: az egyik egy edényfedő szett, ami azért praktikus mert sokszor sütök különböző pékárukat vagy süteményeket, amiket a pulton kell hagyni kihűlni, ezekkel a fedőkkel pedig nem kell attól tartani, hogy a nyitott ablakon át rárepül valamilyen rovar. A képen egyébként a Szafi Free világos puha kenyér lisztkeverékből sütött zsemlék hűlnek éppen.


A másik pedig egy kanálszett, ami joghurtoskanál néven fut, de én inkább a magasabb poharakhoz fogom használni (jegeskávé, tea stb.), amikhez a klasszikus kiskanál túl rövid, bár pohárdesszertekhez is nagyon praktikus.

A termékeket itt találjátok: bonprix - konyha

0 megjegyzés:

Post a Comment