Sephora Haul - Urban Decay, Benefit


Amikor olyan országba megyünk nyaralni, ahol van Sephora, mindig igyekszem útba ejteni - az augusztusi olasz utunk során sem volt ez másképp. Nem néztem ki korábban semmit, úgy voltam vele, hogy jó lenne egy új szemhéj primer és aztán ha valami megtetszik, akkor megveszem. Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar eljut Európába is az új Naked Heat paletta, de már kint volt a display-en, sőt, még készleten is volt az összes üzletben.



Gondolkoztam 1-2 napot rajta, hogy megvegyem-e, végül aztán utolsó nap, zárás előtt fél órával mégis megvettem. Őszre nagyon szépek ezek a naplemente színek, és bár van 1-2 palettám, amiben hasonló színek vannak (pl. Colourpop Yes, Please vagy a Too Faced Sweet Peach), ezek mégis picit mások. A minőség természetesen tökéletes, ahogy a többi Naked palettánál  megszokhattuk. Először sajnáltam, hogy nem került bele több fényes szín, de aztán rájöttem, hogy így tökéletes, ahogy van.


Kicsit sajnáltam, hogy ehhez nem járt mini szemhéjalapozó, úgy megspórolhattam volna a Primer Potion vásárlást, de mivel itthon nem találtam olyan primer-t, ami egész nap a helyén tartja a szemhéjpúderemet, beruháztam rá. Pár éve már használtam és akkor tökéletesen tartotta a sminkemet reggelről estig, most viszont egy fél napot se bír ki... nem értem, hogy miért, talán megváltoztatták a formulát? Nem hiszem, hogy az én szemhéjam változott volna, már régebben is nagyon olajos volt. Ti tapasztaltatok már hasonlót?


Még egy terméket vettem, egy mini GALifornia pirosítót a Benefit-től. Nagyon szeretem a márka pirosítóit, és ennek a színe illetve csomagolása is egyből megfogott. Picit féltem, hogy túl erős lesz a színe a világos bőrömhöz, de szerencsére egész halványan is fel lehet vinni, ha épp csak hozzáérintjük az ecsetet. Inkább nyári szín, de a Naked Heat narancsos színeivel is nagyon jól harmonizál. A többi Benefit pirosítóhoz hasonlóan ez is erősen illatos, finom illata van, de szerintem felesleges a sminktermékekbe az illatanyag és a bőrnek sem tesz jót. Az áruk elég húzós sajnos, ez a mini méret is 15€, de időnként kiadnak 5-6 teljes méretű pirosítóból álló palettákat is 40-50€ környékén, azok tényleg megérik az árukat, mert a minőségük egyébként szuper.


2 megjegyzés:

  1. A pirosító nekem is nagyon tetszik, a palettával kapcsolatban pedig hetente változik a véleményem. :D
    Remélem láthatunk velük sminkeket is. :)

    ReplyDelete
  2. Ezzel a palettával már én is régóta szemezek. Az egyedüli érvem ellene (ahogy Te is írtad), hogy már van egy ilyen meleg túnusú palettám (Too Faced Sweat Peach)és eddig úgy gondoltam, hogy nem kell még egy... Azért most elgondolkoztam rajta. :-)

    ReplyDelete