Kedvencek mostanában

A fenti képet már mutattam Instagramon, a nyár első felének kedvencei szerepelnek rajta - és mivel úgy láttam, hogy sokan kedveltétek, na meg az utóbbi két hónapban elmaradt a havi kedvences bejegyés, úgy gondoltam, hogy írok róluk egy picit bővebben is.


A L'oreal új Blush Sculpt pirosítóját először nem találtam túl érdekesnek, de az arcon sokkal izgalmasabb arcát mutatja meg mint a pan-ben. A 101-es Soft Sand árnyalat egy nagyon kellemes korallszín erőteljes, a baked pirosítókra jellemző fénnyel. Bár egy picit porzik, nagyon könnyű egyenletesen, foltmenetesen felvinni és a szín reggeltől estig megmarad.


A MAC Otherearthly Mineralize Skinfinish volt az egyik kedvenc highlighterem mostanában, külön-külön és összekeverve is szoktam használni a három színt. Mindent tud amit egy highlighternek tudnia kell, nagyon pigmentált, selymes állaga van, csillámmentes és gyönyörű fénybe vonja az arcot. 


A Benefit They're Real szempillaspirál körüli hype-t először nem értettem, a festék túl híg volt és nem nagyon csinált semmit a pilláimmal. Aztán ahogy teltek a napok, a festék is sűrűsödött egy picit és most már fantasztikusan dús és hosszú szempillákat lehet vele elérni. A teljes kiszerelés ára kb. 7000 Ft., ami nagyon sok egy szempillaspirálért és normál esetben soha nem adnék ennyit érte, de ez tényleg annyira jó, hogy fontolgatom az utánpótlás beszerzését.


A Colourpop Ultra Satin Lips folyékony rúzsai zseniálisak, eddig két nude árnyalat van a birtokomban - ma érkezett egy harmadik, a Lyin' King, róla majd később -, az Echo Park és a Magic Wand.  Nem száradnak teljesen mattra, ha hozzáérünk valamivel akkor nyomot hagynak, de ennek ellenére hipertartósak és nagyon kényelmes viselni őket, nem szárítanak. Amennyire nem jöttek be az Ultra Matte-k, annyira imádom ezeket. És még mielőtt elfelejteném, július 12.-től hozzánk is szállít a Colourpop, úgyhogy már senkinek sem lehet akadály a nehéz beszerezhetőség. Yay! :)


Az Avon Glow bronzosítóstift korall árnyalatáról már írtam itt, és azóta a bronzos színt is sikerült beszereznem. Ez a szín talán még jobban tetszik mint a másik, gyönyörűen mutat ez a picit sötétebb terracottás árnyalat egy bronzos sminkkel. Nem matt árnyalatról van szó, így kontúrozásra nem használható,  de pirosítónak csodaszép!


A Jeffree Star Velour Liquid Lipstick Gemini árnyalata mostanában a go-to hétköznapi árnyalatom, ez a picit sötétebb nude szín mindenhez megy és nagyon kifinomult hatása van. A rúzs minőségére sincs panasz, tartós, kényelmes viselet, nem szárít, emellett pedig isteni rootbeer illata van, ami függőséget okoz.


A Heritage Store Rosewater & Glycerin sprayt iHerb-ről rendeltem és szuper alternatívája a MAC Fix+-nak. Persze ebben nincs annyi szuper antioxidáns hatású összetevő, de ugyanúgy segít felélénkíteni a szemhéjpúderek színét vagy felfrissíteni az arcunkat és árban sokkal kedvezőbb.


A Milani Amore MATTallics folyékony rúzsok közül a rosegold és a piros lett a két kedvencem, a tesztben már mindent elmondtam róluk és élesben is megnézhetitek - katt ide.


Nagyon nehéz jó fizikai fényvédőt találni, ami nem fehér, nem túl nehéz állagú és nem kerül egy vagyonba. A TonyMoly My Sunny Waterproof mindhárom kritériumnak megfelel, ráadásul SPF50-t tartalmaz, ami nyárra, strandoláshoz is elég. A krém felkenéskor fehér színű, de 1-2 perc alatt beszívódik a bőrbe és sminkelni is nagyon jól lehet rá, egyedül a pumpája nem működik valami jól, de szerencsére lecsavarható. eBay-ről rendelhető, hozzám már úton van a harmadik tubus. :)


Eddig nem szívesen használtam fekete szemceruzákat, mert valahogy egyik se volt tartós rajtam. Aztán kipróbáltam a MAC Pro Longwear ceruzát Cinderblack árnyalatban és azóta szinte minden nap használom, vagy az alsó vagy a felső szempillatőbe. Imádom, hogy még a 40 fokos kánikulában is a helyén marad és nagyon intenzív fekete színe van. Sietni kell az eldolgozásával mert hamar szárad és utána lemosásig meg se moccan. Must-have!


Az utolsó két kedvencem egy illat és egy körömlakk: az Avon Little Lace Dess-ről is volt már szó bővebben a blogon, itt elolvashatjátok. Egy korallszínű körömlakk nálam nyáron szinte kötelező, és mivel sokszor festem ilyen színűre a körmöm nekem megéri beruházni egy picit minőségibb darabra is. Ide kattintva megnézhetitek élesben is a másik két nyári Revlon színnel együtt.



0 megjegyzés:

Post a Comment