Festival Must-haves


Arra gondoltam, hogy a mai bejegyzésben megmutatom, hogy én mit vinnék magammal egy fesztiválra. Gimis koromban nagyon sokat jártam a Szigetre és idén ismét szeretnék kilátogatni a Rihanna koncertre. Nem vinném túlzásba a sminkelést, inkább a fényvédelemre és a könnyű fedésre koncentrálnék, úgyhogy csak egy könnyű Garnier BB krémet választanék erre az alkalomra, napközben természetesen a fényvédőm fölé. A szememet a Bobbi Brown ultratartós tusával húznám ki és biztos, hogy vízálló spirált használék - ebből még keresem az igazit, ha tudtok ajánlani egy szuper darabot, akkor ne tartsátok magatokban! :) Az ajkakra jöhetnének a vadabb színek, nappalra a hidratálóhatású L'oreal Sexy Balm-ok, estére pedig a szupertartós Jeffree Star folyékony rúzsok.



Ha már nappal kilátogatunk a fesztiválra, akkor mindenképpen használjunk fényvédőt! Ha mégis megtörtént a baj és megkapott a nap, akkor az aloe vera gél szuperül nyugtatja a bőrt és még hűsít is. Nekem ez a hatalmas, 300 ml-es kiszerelésem van a TonyMoly márkától, de egy kisebb tégelybe áttöltve mindenképpen vinnék belőle magammal. Egy testpermet nagyon jó szolgálatot tehet a melegben, de figyeljünk rá, hogy alkoholmenteset válasszunk! Én az iHerb-ről rendeltem ezt a Rosewater + Glycerin spray-t, de bioboltokban itthon is lehet kapni rózsavizet, ami nagyon jó természetes alternatíva ilyen alkalmakra és biztosan nincs benne alkohol. A másik kedvenceim egyébként a termálvíz spray-k, csak nagyon gyorsan fogynak és az áruk is magasabb.


Alapvető higiénás termékeket is vigyünk magunkkal, kézfertőtlenítő gél az év minden napján van nálam - most éppen a karácsonyról maradt mézeskalácsos Bath&Body Works Pocketbac :) -, de ilyenkor a nedves törlőkendő/WC-papír is életmentő lehet, a Zewa Almond Milk alkoholmentes, kókusz-, édesmandulaolajat, pantenolt és E-vitamint is tartalmaz, úgyhogy szuper választás.


És persze az egyik legfontosabb: ne felejtsünk el hidratálni, a nagy melegben 2-3 liter folyadékot legalább igyunk meg egy nap, intenzív mozgás, alkoholfogyasztás esetén pedig akár 4-5 litert is ihatunk. Lehetőleg a napi folyadékbevitel nagy része szénsavmentes ásványvízből álljon, a cukros üdítőket próbáljuk kerülni. Tudjátok, hogy az év nagy részében alumíniummentes dezodorokat használok, de egy nyaralás vagy fesztiválozás erejéig pár napig szerintem nem árthat a jóval hatékonyabb alumíniumsót tartalmazó változatokra váltani: gyógyszertárakban kapható olyan verzió is, amit csak heti 1-2 alkalommal kell használni és akár 5 napra elfelejthetjük az izzadást, én ezt az Idros izzadásgátlót fogom tesztelni a jövő heti nyaraláson. :)


0 megjegyzés:

Post a Comment