Vélemények - Müller Outlet Shopping

Follow on Bloglovin 
Most találtam meg a befotózott Müller Outlet zsákmány képeit a gépemen, de mivel ezek már jó fél éve készültek ez nem egy haul poszt lesz, hanem mindegyik termékről leírom a rövid véleményem, hátha ezzel segítek nektek a vásárlásban. (A legtöbb termék még most is kapható.)


Estée Lauder pirosítók - Fresh Plum & Rose Nuance
Fresh Plum: Ez az első pirosító az életemben amit teljesen elfogyasztottam, majd újravásároltam. Azt hiszem ez mindent elmond arról, hogy mennyire szeretem, tökéletes az állaga, a tartóssága, a pigmentáltsága, egyszerűen nem lehet vele elrontani a pirosítást.

Rose Nuance: Azt hittem, hogy minden Estée Lauder pirosító ilyen szuper, de tévedtem. Ez kicsit jobban porzik, és a színe sem annyira jön be, ez a fehéres-ezüstös fény és a túl harsány rózsaszín nem túl okos párosítás.

Ár: 2000 Ft/db.

Yves Saint Laurent szájfények
Yves Saint Laurent szájfények: Oregánó szaguk van! Borzasztó, emiatt nem kellemes használni őket, de a pirosnak még a fedése sem lesz egyenletes. Maradnak a polc díszei, mert a külcsín viszont ötös.

Ár: 1000 Ft/db.

Guerlain Rouge G és szájfény
Guerlain Rouge G és szájfény
Guerlain Kiss Kiss Gloss - Cherry Fizz (?) - Imádom! Élénk pink színe van telis tele apró kékes csillámokkal, amik az ajkakon is látszdónak. Finom az illata, és szájfényhez képest tartós is.

Ár: 1000 Ft/db.

Guerlain Rouge G - Rose Innocent: Ez egy limitált kiadás része volt pár éve, egy halvány rózsaszín rúzsról van szó ami fedés ügyileg elég gyengén muzsikál, és engem az illata is irritál. Nekem még ennyi pénzt sem ért meg, de ha teljes áron vettem volna meg biztos hogy a falnak megyek.

Ár: 2000Ft/db.

Estée Lauder porpúder

Estée Lauder Multi Dimension porpúder: Hatalmas mennyiség és finom állag jellemzi, de a színe elég barackos, és a kiszerelése is macerás. Hogy őszinte legyek a többi púderem előnyt élvezett vele szemben, de biztos el fogom használni ha elfogy a többi kedvencem.

Ár: 2000Ft/db.

Ti mikre csaptatok le még anno a Müller Outletben? Volt olyan termék, amiben később csalódtatok?




1 megjegyzés: