Teszt - Sigma Eyeshadow Base - Provoke

Ma a Sigma nem is olyan rég megjelent szemhéjpúder alapozói közül mutatok egyet. Ez a második legvilágosabb szín a sorozatban, jól eldolgozva még a világos bőrön is láthatatlan.

A csomagolás nagyon minőségi, kicsit a MAC Pain Pot-okéra emlékeztet, csak ezeknek lekerekített a tetejük és egy Sigma matrica is található rajtuk.

Viszont maga a termék nekem nem vált be. Egyrészt a színeket sem erősíti fel, másrészt a szemhéjpúderek tartósságát sem hosszabbítja meg - pár óra után összegyűlik a festék a ráncokban. Azt még hozzáteszem, hogy nekem olajos és rejtett szemhéjam van,  akinek kevésbé problémás annak lehet, hogy beválna. Sajnálom, mert nagyon sok szép színben elérhető a termék, de így biztos nem fogok más színt beszerezni.

Azt hiszem a Sigma esetében maradok az ecseteiknél, mert azok közül mindegyik nagyon bevált, amelyiket próbáltam. 



Swatch - Sigma Eyeshadow Base - Provoke

Ti próbáltatok már Sigma terméket? Szeretitek ez ecseteiket?



1 megjegyzés:

  1. Kár, hogy Neked nem vált be :(. Nekem mondjuk világosabb árnyalatban van meg, így az tényleg felerősíti a színeket, és nekem tartós. De ahogy Te is írtad, ez valóban mindenkinél egyedi lehet attól függően, hogy milyen a szemhéja stb.

    ReplyDelete