AVON rendelés

Egy rövid kis poszttal jövök most, amiben a legutóbbi Avon rendelésemet mutatom meg nektek. Az Argánolajos hajvégápolóból már majdnem teljesen elhasználtam egyet és nagyon bevált, szóval megrendeltem az utánpótlást. Hozzácsaptam még a sampont, balzsamot, és a pakolást is (a pakolás és a sampon együtt akciós volt, 999 Ft.). Remélem ezek is legalább annyira jók lesznek, mint a hajvégápoló, az illatuk ugyanolyan isteni. A Supershock szemceruzákról is sok jót olvastam már, most pedig ez is akciós volt, úgyhogy 749 Ft-ért őt is megrendeltem. A tartóssága szuper, csak meg kell várni amíg megszárad, utána egész nap nem mozdul. Az állaga nagyon puha, emiatt azonban vékony vonalat nagyon nehéz vele húzni, de egy ecsettel azonban ez kiküszöbölhető.



Az ügyintézésről is kell pár szót ejtenem, mert ilyen gyors és segítőkész ügyfélszolgálattal rég találkoztam itthon... a régi tanácsadónőm már nem foglalkozik rendelésekkel, így új után kellett néznem. Felhívtam az ügyfélszolgálatot szerda este 6-kor, és még aznap este le tudtam adni a rendelést, amit péntek reggel ingyenesen házhoz hoztak. Szóval szuper! 
Mivel egyre több Avon terméket kezdek megszeretni, valószínűleg tanácsadónő leszek januártól. Szóval aki Budapesti, és szeretne rendelni ezentúl tőlem is lehet! :) A januári katalógusban pedig szuper akciók lesznek, rengeteg terméket 45-60%-kal olcsóbban kaphattok meg.




Teszt hamarosan várható mindenről.

Ti szeretitek az Avon-t? Melyik a kedvenc terméketek? Esetleg ezek közül próbáltatok már valamit?


4 megjegyzés:

  1. Ezekkel az argánolajos termékekkel én is szemezek:)
    Remélem majd lesz róluk bővebb bejegyzés is :)))

    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mindenképpen lesz miután pár hétig használtam őket! :)

      Delete
  2. A sampont és a pakolást is imádni fogod :) A sampont régebb óta használom, a pakolást igaz még csak 2 hete, de isteni!

    ReplyDelete