AVON akciók - 2013/1. kampány

Már említettem egy előző bejegyzésben, hogy egyre több Avon termékkel vagyok megelégedve - ezt a tesztek között is láthatjátok - szóval úgy döntöttem, hogy én is tanácsadónő leszek. A mostani aktuális katalógus legjobb ajánlatait mutatom most meg nektek, az első szállítási nap január 3. Ha bármi kérdésetek van a termékekről, vagy a rendelésről állok rendelkezésetekre, a termékek beszerzésében pedig a Budapestieknek tudok segíteni! :)

Az egyik legnépszerűbb alapozó most 60% kedvezménnyel kapható.
Szuper ez a rúzs és most spirállal kapható akciósan!
A körömlakkok is akciósan vásárolhatók meg, szuper színekben.
Régen nem szerettem a ColorTrend termékeket, de élőben ezek az új rúzsok fantasztikusak! Erősen pigmentáltak, krémesek, és az áruk is nagyon baráti.
Szájfényekre is akciósan csaphatunk most le.
Arcmaszkból is nagyon megéri bevásárolni!
Spirálból sosem elég. :)
Az argánolajos sampon a kedvenc samponommá nőtte ki magát! Csodás fényt és illatot varázsol a hajamnak.
Az összes sampon és balzsam fél áron kapható.
Ahogy a szemkontúr ceruzák is.
Másik nagy kedvenceim a 4-es szemhéjpúderek! Jól pigmentáltak, nem porzanak és tartósak, végül pedig a csomagolás is elegáns hatalmas tükörrel.
Végül pedig egy csomagajánlat több, mint 50% kedvezménnyel. Ajándéknak is szuper!
A Facebook oldalt itt tudjátok elérni, a kérdéseket pedig itt kommentben vagy e-mailben tudjátok feltenni.

0 megjegyzés:

Post a Comment