HAUL - Párizs

Még december elején pár napot Párizsban töltöttem a barátommal, most az ott vásárolt dolgokat mutatom meg nektek. Ha érdekel titeket egy átfogó képes beszámoló a városról, írjátok meg! :) A két bolt, ami leginkább érdekelt az a Sephora és a Kiko volt, főleg itt vásároltam.
Sephora Brush cleanser, Make Up Forever HD fondation - 117, essie Leading Lady körömlakk, Bourjois körömlakk, Revlon Shiny Sheers rúzs - Dewy Blossom, KIKO Full Coverage concealer - 01
essie Leading Lady, Bourjois körömlakk, Revlon Shiny Sheers rúzs - Dewy Blossom
Sephora brush cleanser, MUFE HD

Melyik termék érdekel titeket leginkább? Miről írjak először tesztet?


8 megjegyzés:

  1. Essie, Leading Lady! Mostazonnal! Gyönyörűűű, már az első képről "kiszagoltam" :$ :)))

    Mea [Nail Polish Maniac Blog]

    ReplyDelete
  2. Hu nagyon jó kis dolgok a körömlakkok meseszépek, a rúzsra és az alapozóra kíváncsi vagyok, kéééépes beszámoló pedig jöhet!

    ReplyDelete
  3. Rendben akkor az essie lesz az első :))

    ReplyDelete
  4. essie, bourjois *.* de szépek!

    ReplyDelete
  5. Kézipoggyászban hoztad őket? Mi nyáron megyünk és csak azt viszünk, így sajnos sminkcuccoknál nagyobb dolgokat (test, hajápolók) nem igazán fogok tudni venni. :/ Valami tipp? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, ha jól emlékszem csak kézipoggyászt vittünk. 100 ml alatt fel lehet vinni egy lezárható műanyag zacskóban, nekem soha nem volt még gondom. Ami 100 ml-nél nagyobb azt elvileg fel kell adni, de szerintem nem ellenőrzik annyira szigorúan, csak ne vedd ki a bőröndből ellenőrzéseknél - nekem volt, hogy úgy tömve volt a kézipoggyászom, hogy nem volt kedvem kinyitni és mondtam, hogy nincs nálam folyadék és észre se vették.:D De ezt azért nem merem ajánlani, mert gondolom attól is függ, hogy ki és hol ellenőriz. :/ Nem visztek nagy bőröndöt?
      Egyébként irigyellek a nyár miatt, mi decemberben voltunk és elég rossz időnk volt. Egyszer vissza szeretnék menni tavasszal majd.:)

      Delete