Avon LUXE ajakrúzs - Red Haute

Az Avon új, felsőbb kategóriás sminkvonala a LUXE, mely rúzsokat, szájfényeket, szemhéjpúderpalettákat, púdert, szempillaspirált és tusokat tartalmaz. Én a Red Haut nevű rúzst mutatom most meg. Általánosságban jókat hallottam az Avon rúzsairól, és ebben a darabban sem kellett csalódnom.



A doboz nekem nem tetszik, ez a lila kigyóminta nem sikerült túl kifinomultra, de úgyis eldobjuk. A benne lévő rúzs csomagolása pedig már igényes, nagyon tetszik a nem kerek forma, és az arany borítás.

A Red Haute árnyalat egy kicsit sötétebb piros apró csillámokkal. A formula szerintem szuper, krémesen siklik az ajkakon, és nagyon puhává varázsolja az ajkakat, én bátran használom ajakápoló nélkül, még kiszáradt ajkakon is. A krémes formulának köszönhetően a tartóssága nem kiemelkedő, de nagyon szépen egyenletesen kopik.

Alul: Avon LUXE ajakrúzs - Red Haute
Itt pedig rajtam láthatjátok, ennél élőben élénkebb volt a színe.
Ez egy telefonos kép, de a rúzs színét szépen visszaadja.


Ti vettetek valamit a LUXE vonalból? Hogy tetszenek a termékek? Szeretitek az Avon-t?


4 megjegyzés:

  1. nagyon szép színe van, Neked pedig tényleg jól is áll! :)
    avonból leginkább a krémeket szeretem, de jók a körömlakkjaik is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen! :) Igen a lakkokról én is jókat hallottam:)

      Delete
  2. Milyen jól áll neked ez a szín!! :) Az Avon termékei közül én leginkább a rúzsokat szeretem, mert szépen fednek és viszonylag tartósak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen! Igen a rúzsok nekem is nagyon tetszenek:))

      Delete