2012 Kedvencei

Rég nem volt havi kedvencek bejegyzés, így most olyan termékeket próbáltam összeszedni amiket egész évben előszeretettel használtam. És ezúton szeretnék minden olvasómnak boldog új évet kívánni! Remélem jövőre is velem tartotok! :)

A képek katintásra nőnek.
Alapozó: alapozó helyett BB krémeket használtam, nyáron a Holika Holika Peach Girl-jét, miután pedig kifehérdtem a baviphat Office Lady-jét, mindkettőt imádom.

Púder: Púdert nem mindig használtam, de ha igen, akkor ez legtöbbször a Catrice limitált transparent darabja volt.

Bronzosító: a Lancaster darabja egy igazi luxus darab, mind kontúrozásra, mind bronzosításra tökéletes.

Pirosítók: Sokat használtam az év során, de a MUA pirosítói az 1 fontos árukkal verhetetlenek. Tartósak, pigmentáltak, szép a színük, ennél több nem is kell.

Highlighter: bár régebben csalódásként írtam erről a MAC darabról, mostanra az imádom és utálom között van vele a viszonyom. Óvatosan kell vele bánni, és nem mindegy mivel visszük fel, de a végeredményért megéri vele babrálni.


Krémes szemhéjfestékek: szemhéjalapozó helyett használtam őket, és szuperül a helyén tartottak minden szemhéjpúdert, ráadásul a színeket is élénkítették.

Szemhéjpúder: a Catrice limitált darabjai először a textúrájukkal fogtak meg, de a minőségük is szuper.

Szemceruza: a Max Factor Liquid Effect fekete ceruzája mellé egy olcsóbb darab is betársult: ez az Aden szemceruzája, ami 400 Ft-os ára ellenére szuper minőségű és tartós. Ugyan csak év végi darab, de az Avon Supershock ceruzája is szuper tartós. Egy ferde ecset segítségével gyönyörű tusvonal húzható vele.

Szemöldök: vagy az essence szemöldök készletének sötétebb színével vagy az Urban Decay Naked2 sötétbarnájával húztam ki a szemöldököm, és az essence szemöldökgéljével fixáltam.

Szempillaspirál: A Max Factor Experience és False Lash Effect spirálokat együtt használtam a lehető leghosszabb, legdúsabb és legfeketébb pillákért.


Paletták: a Naked2-t és a MUA Underdressed-et használtam felváltva a legtöbbet, talán a Naked2 felé húz a szívem.

Szemhéjtus: Az Avon Supershock ceuza melett a Max Factor szemhéjtusa volt nagy kedvencem idén.


Hajápolás: az Avon Marokkói argánolajos hajvégápolója nagy kedvencem volt, már újra is rendeltem miután az első adag elfogyott. Isteni az illata, és nagyon puhává varázsolja a hajam.

Arcápolás: Yves Rocher Culture Bio nappali és éjszakai krémek: egy szóval tudnám őket jellemezni: tökéletesek. Csak sajnos már kivonták őket a forgalomból.

Kézkrém: A L'occitane Rózsás kézkréme ugyan nem olcsó, de sokáig elég és szuperül hidratál. Mellesleg az illata is isteni finom.


Száj: Az ajakra való termékek a kedvenceim, így azokból túl sok lett volna a kedvenc, tesztet bőven találtok a blogon, de a Catrice Lip Tint-je még nem szerepelt. Nagyon gyakran érte nyúlok, ha valami élénk színt szeretnék a számra de nincs kedvem egész nap azon aggódni, hogy elkentem-e a rúzsom.


Az év csalódása: Nekem a MUFE HD alapozója nagyon nem jött be, sokkal szívesebben nyúlok bármelyik BB krémem után. Felvitelkor még szép az eredmény és a képeken is, de pár óra múlva nagyon csúnyán kopik.

Nektek mik voltak az idei kedvenceitek? Esetleg ért titeket csalódás valamilyen termék kapcsán?


B.U.É.K.!



4 megjegyzés:

  1. Sjnálom, h nem jött be neked a MUFE alapozó, a BB krémek tetszettek még a felsorolásból meg a hihghlighter...remélem megszereted majd.

    A Catrice szürke szemhéjpúder mennyire vált be neked, nem kopik le rólad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onmagaban meg nem hasznaltam, de szemhejpuderalapozon es kremes szemhejfesteken nem kopott! :)

      Delete