Változások | Új Instagram

http://instagram.com/fruzsi.n.a
Jó rég nem jelentkeztem itt, és a nyár folyamán sokat gondolkoztam, hogy mi legyen a bloggal, folytassam-e így tovább, vagy vigyem el más irányba? Úgy döntöttem, hogy ezentúl személyesebb tartalmakat is megosztok, így nem csak beauty posztok várhatóak, viszont lehet, hogy itt a blogon ritkábban lesz új bejegyzés, inkább az Instagram oldalamon leszek aktív. Már régóta gondolkoztam névváltoztatáson, amit pár hete meg is tettem, így az eddigi @glamoureverythingblog helyett @fruzsi.n.a néven találtok meg. Ha még követtek, akkor ide kattintva megtehetitek - sok újdonsággal készülök ősszel: lesznek nyereményjátékok, receptes bejegyzések, home decor és travel posztok és persze a beauty újdonságok sem maradhatnak el. Remélem találkozunk!








0 megjegyzés:

Post a Comment