Rock Chic | Isadora


Most, hogy hivatalosan is itt az ősz, jöhetnek az őszi-téli kollekciók tesztjei: kezdjük a sort az egyik kedvencemmel, az Isadora őszi újdonságaival. A fő újdonság a Find your perfect look! kollekció, ami 3 különböző look köré épül: a natúr Bare Beauty, a sikkes Bohemian és a vampons Rock Chic. Hozzám mind a három look közel áll, hétköznapokban én is hasonló sminket szoktam készíteni, mint a Bare Beauty, de őssszel szívesen feldobok egy bordó rúzst és barett sapkát, mint a Bohemian - a Rock Chic füstös szemsminkje pedig örök klasszikus, minden alkalomra szuper választás.

Minden look-hoz tartozik egy Eye Shadow Quartet, egy szempillaspirál, egy krémes pirosító és egy rúzs-ajakceruza kombó, tehát az alapokon kívül egy egész sminket el tudunk készíteni velük. Nálam a #Rock Chick négyes szemhéjpúdere landolt, ami frissítő változás volt az utóbbi hónapokban használt meleg színek után: jeges szürkék és lilák alkotják ezt a gyönyörű négyest, ami most is kifogástalan minőségű - a lenti képeken látjátok, hogy mennyire szépen pigmentáltak a színek!


Többféle tust próbáltam már, de végül mindig a filces tusoknál kötök ki: nekem ezzel a legkönnyebb dolgozni. Ha egy tusnak szép vékony hegye van, a festék jól pigmentált és kitart a nap végéig, akkor nálam már jól teljesített: a Flex Tip Eyeliner mindhárom feltételnek megfelelt, úgyhogy nektek is tudom ajánlani!

Színminta:

Isadora Flex Tip Eyeliner #Deep Black,  Eye Shadow Quartet #Rock Star
A legjobban a Blush Stick 'N Brush krémpirosítóra voltam kíváncsi, amint hidegebbre fordul az idő szeretem lecserélni a por állagú pirosítókat krémesebb állagúra, a száraz bőrömön sokkal szebben mutatnak. A #Rocky Rose maga a tökéletes őszi pirosító, ez a narancsos téglaszín szerintem minden bőrszínen gyönyörűen mutat és a minősége is szuper. Van egy beépített ecset is az egyik végén, ami utazásnál vagy a napközbeni igazításnál jól jöhet - bár ez utóbbira nem nagyon van szükség, púderrel fixálva nekem estig tökéletesen fent maradt.

Színminta:

Isadora Blush Stick 'N Brush- #Rocky Rose
A termékek használat közben:
Ha most legalább 2 terméket választotok a Find your perfect look! kollekcióból, akkor ajándékba kaptok egy fekete bársonyneszeszert. (A készlet erejéig.)






0 megjegyzés:

Post a Comment