Alumíniummentes védelem| Elegendő?


Soft & Gentle golyós dezodorok



A Soft & Gentle fújos dezodorait már régóta használom, de a golyós kiszerelés szerintem gazdaságosabb mint a fújós, ezérti is örültem nagyon, amikor megjelentek itthon is a drogériák polcain, ráadásul a három, már jól ismert illatban. A klasszikus, alumíniumsót is tartalmazó izzadásgátlókat nem nagyon bírja a bőröm, így csak akkor vetem be őket ha tudom, hogy egy nagyon hosszú vagy stresszes nap előtt állok, a sima hétköznapokra bőven elég nekem az alumíniummentes változat is, a Soft & Gentle verziói pedig különösen nagy kedvenceim: isteni az illatuk, hatékonyak és a bőrömet sem irritálják. Ha féltek, hogy nem lesznek annyira hatékonyak, akkor próbáljátok ki a rétegzős rutint: először egy stiftes vagy golyós állagú dezodort vigyetek fel, majd erre még egy fújósat is, amit napközben is felfrissíthettek, így biztos nem okoz majd csalódást!

Olíva krémdezodor



Ha a még natúrabb megoldást választanátok, akkor az Olívia krémdeot ajánlom nektek: többféle illatban kapható, én a natúr változatot szoktam újravenni, aminek finom, enyhén édeskés illata van a kakaóvajnak köszönhetően - most kis kiszerelésben kipróbáltam a narancsos illatút is és ez sem rossz egyébként. Picit macerásabb a használata mint egy hagyományos dezodornak, mert meg kell várni, amíg felmelegszik az anyag, hogy könnyen kenhető legyen. A Soft & Gentle dezodorokat picit hatékonyabbnak érzem, és könnyebb is használni őket, de ez a krémdezodor is egy jó alternatíva.


Összességében szerintem mindkét dezodor jó és hatékony és egészségtudatos választás a maga nemében, de ha izzadósak vagytok akkor ne a legnagyobb melegben és semmiképpen se egy hosszú napon kísérletezzetek velük - inkább hévégén, 1-2 órás programra próbáljátok ki őket először. :)



0 megjegyzés:

Post a Comment