Egy régi kedvenc | Ferré Rose


Ha parfümről van szó, a mindennapokban inkább a visszafogott, klasszikus illatokat kedvelem - ami nem teríti be a szobát, csak az érzi rajtam akihez igazán közel kerülök. Ilyen a Gianfranco Ferré Rose illata is, amit a megjelenésekor imádtam használni, aztán amikor pár éve újra szerettem volna vásárolni, nem találtam a parfümériák polcain, de még online sem. Aztán pár hete ismét feltűnt az üzletekben és a Notino webáruházban, úgyhogy kaptam az alkalmon és gyorsan meg is rendeltem.



Pont olyan, amire emlékeztem: friss, üde, tökéletes tavaszi rózsaillat! Közvetlen kifújáskor és utána a legfinomabb, de a pár óra után érezhető alapillat is nagyon kellemes. Én olyan típus vagyok, hogy nem váltogatom naponta a parfümöket, hanem akár hetekig használom az aktuális kedvencet - a Rose-al is pont így vagyok, amióta megérkezett 2-3 hete, nem is fújtam mást magamra. Ha parfümériában jártok, mindenképpen próbáljátok ki, ISTENI!



0 megjegyzés:

Post a Comment