Primark Beauty | High End dupe-ok fillérekért?


Még tavaly év végén beszereztem jó pár sminkterméket a Primark-ból: kíváncsi voltam, hogy a high-end márkák híres termékeit lekoppintó utánzatok mennyire jó minőségűek. Már kb. 2 hónapja próbálgatom a termékeket, úgyhogy eljött az ideje a véleményezésnek.


Pure Glow Highlighter palette
Minek a dupe-ja? Anastasia Beverly Hills Glow Kit

A 4 szín közül én kettőt, vagy maximum hármat tudok érdemben használni, a többi sajnos túl sötét az én bőrömhöz. A festékek egy picit porolnak, de ezenkívül nem tudok más negatívumot felhozni, szépen pigmentáltak, nem darabosak és gyönyörű fényt adnak az arcnak.

 Az ára 7€, amit egy picit magasnak érzek, 5€ reálisabb lenne érte.

Színminták:


Gold Rush Pigment szett
Minek a dupe-ja? MAC pigmentek


Talán ezt a pigmentszett tetszett meg legjobban, 3 csodaszép, jól kihasználható nude színnel. A pigmentek minőségére abszolút nincs panaszom, nedves ecsettel gyönyörű fémes hatást tudunk velük elérni a szemhéjon. Nem irritálta a bőröm, nem kopott gyorsan, a textúra is teljesen rendben volt, úgyhogy ez  a kis szett mindenképpen megérte a 3-4€-s árát.


Színminták:




Pure Glow Highlighter
Minek a dupe-ja? MAC In Extra Dimension highlighter


Ez a highlighter volt a másik termék, amire nagyon kíváncsi voltam. A textúra nagyon szépen pigmentált, gyönyörű fényt érhetünk el vele, de az én világos bőrömön sajnos még ez a világosabb árnyalat is túl sötét és sárgás. Emiatt nekem nem vált be, de ha nektek egy picit sötétebb a bőrötök, akkor ne hagyjátok ki, mert egyébként hibátlan! Azóta láttam, hogy van már belőle világosabb árnyalat is, azt biztos be fogom szerezni a következő bécsi kirándulásunk alkalmával. Az ára egyébként 4€ volt.

Színminta:



Get Lippy Matte Collection
Minek a dupe-ja? Kylie Cosmetics Lip kit


Ettől a lip kittől nem vártam sokat, már próbáltam folyékony rúzst a Primark-tól, ami nem igazán vált be, úgyhogy valami hasonlóra számítottam itt is. A ceruza minősége rendben van, de a rúzs elég problémás. Eleve a színe sokkal világosabb, mint a csomagolás alapján várnánk, ami nekem nem áll jól, de ettől még el tudnék tekinteni. Viszont a rúzs állaga már-már vizesen folyékony és borzasztó csíkos lesz felvitelkor. Sajnos kuka. Az ára €4 volt.




Színminták:


Ti próbáltátok már a Primark sminktermékeit? Van olyan, ami bevált?





0 megjegyzés:

Post a Comment