Bronx Colours Single Click szemhéjpúderek




Majdnem egy hónapja nem írtam a blogra, ilyen még nem nagyon volt amióta elindult, de nagyon jól esett ez a kis pihenés. Most viszont újult erővel vágunk bele a sminkújdonságokba, és valami igazán különlegessel szerettem volna kezdeni az évet: fogadjátok szeretettel a Bronx Cosmetics Single Click szemhéjpúdereit, amik teljesen levettek a lábamról, a továbbiakban az is kiderül, hogy miért. :)



A mono szemhéjpúderek tok nélkül, pan-ben érkeznek és tetszőlegesen 2-es, illetve 4-es üres palettákba rendezhetőek, vagy akár egy mágneses Z-palettában is tárolhatjuk őket. Ez a megoldás inkább a drágább márkákra jellemző (lásd MAC), drogériás brand-nél én ilyennel még nem találkoztam, pedig szerintem nagyon szuper ötlet, én a mono szemhéjpúdereimről rendszeresen megfeledkezem és  inkább a nagyobb palettákért nyúlok, pedig nagyon sok különleges színt lehet találni köztük.


A Single Click szemhéjpúderek kis papírdobozban érkeznek (a doboz kivágásán látszik az árnyalat), a dobozon belül átlátszó műanyagtok védi őket. Nekem nagyon tetszik, ahogy a Bronx logója kiemelkedik a felszínükből, én nagyon értékelem ezeket az apróságokat - persze a minőség az első, úgyhogy arról is ejtsünk néhány szót. Egytől-egyig szuperpigmentáltak a színek amiket próbáltam, és ezt az intenzitást szerencsére a szemen is megtartják. Nem porolnak, szinte krémes a textúrájuk, könnyen eldolgozhatóak. A festékek állaga egyébként nekem az Urban Decay Naked palettákat juttatta eszembe. A hagyományos szemhéjpúderek mellett nemrég a Baked (égetett) verziók is megjelentek - ezek a képeken az erezetes mintások. Az áruk is abszolút megfizethető és tényleg nagyon jó minőségűek, ráadásul sok különleges árnyalatot is találni köztük, tényleg csak ajánlani tudom őket.



Színminták:

Balról jobbra: avocado, sun, mars, amethyst

Balról jobbra: burgundy, bronze, galaxy, cool grey

A hagyományos szemhéjpúderek 999 Ft.-ba, az égetettek 1399 Ft.-ba kerülnek. A Bronx Colors termékeket a kiemelt Rossmann-okban, a bronxcolors.hu-n és a Kedvenc Krémem webáruházban tudjátok beszerezni.

Talán észrevettétek, hogy a képeken 12 szemhéjpúder szerepel, viszont csak 8-ról készült színminta, ez nem véletlen, hamarosan egy kis játékkal jelentkezem a blog Facebook oldalán. ;)

1 megjegyzés:

  1. Cool Grey, gyere a mamához! *-* :D
    Csodásak a színek, remélem nálunk is hamarosan elérhető lesz a márka! :)

    ReplyDelete