Januári Kedvencek


A mai bejegyzésben a januári kedvenceimet mutatom meg. Videót is készítettem belőlük, amit ezen a linken tudtok megnézni (vagy a bejegyzés végén beágyazva), de azért néhány képet, illetve rövid véleményt itt is mondok róluk. A videóból kimaradt egy termék, az Urban Decay Shattered Face Case, pedig őt is nagyon szerettem januárban. Az arcomra sokszor csak a Maybelline Dream Fresh BB krémjét használtam, vizsgázni vagy a városban ügyeket intézni tökéletes volt.



A kedvenc pirosítóm egy régi-új felfedezés, a NYX Rose Petal krémpirosítója, ami évek óta megvan kissé viharvert állapotban, de csak most lett igazán kedvenc. A MAC Soft & Gentle highlighter-re évek óta vágytam és karácsonyra az egyik barátnőm meglepett vele. Imádom!



A számra főleg rúzsceruzákat használtam, az enyhén pigmentált Catrice My Cherry Berry nevű bogyószínét, illetve a halványrózsaszín Go Flaming Go!-t. A Relvon Honey Douce pedig már egy jóval pigmentáltabb darab. Rúzsok közül egyértelműen a Lime Crime Babette volt a szerelem tárgya, a legtökéletesebb nude amit valaha láttam.


Tusok közül picit meguntam a zselés állagúakat, most könnyebb volt a hagyományos típusokkal dolgozni: a Max Factor Colour Expert és az essence Superfine darabokat használtam sokat.


A körmömre legtöbbször a klasszikus piros Essie Garnet vagy a sötét bogyószínű Lacy Not Racy került, illetve a szürke Golden Rose lakkot is imádtam.


Nektek mik voltak a januári kedvenceitek? Ezek közül próbáltatok már valamit?



8 megjegyzés:

  1. Az a bogyószínű Essie csodás!:)

    ReplyDelete
  2. A Revlon ruzsceruza nalam is folyamatosan a kedvencek kozott van :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ugye milyen jó? Neked melyik árnyalat van?:)

      Delete
    2. Nekem a 15-os van meg :) Annyi szep szin van, h nem tudtam a display elott donteni, pedig meg 1-2 darabot mindenkepp szeretnek :)

      Delete
  3. A Maybelline BB krémből én már a 2. tubust fogyasztom, számomra ő a tökéletes. :)

    ReplyDelete
  4. A Maybelline BB-t én is imádom, bár most a Pure-t használom inkább, a másik nekem jobb tavaszra és nyárra. :)
    A Catrice Pure Shine is nagy kedvenc. :)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/januari-kedvencek.html

    ReplyDelete