Teszt - Revlon Lip Butter Raspberry Pie

Már régóta nagy vágyam volt egy Revlon Lip Butter,  így amikor egy külföldi utazás során egy teljes Revlon pult előtt álltam képzelhetitek milyen nehéz volt döntenem. :) Végül csak egy darabot hoztam haza, mert az amerikai ár szinte duplájáért árulták.





Az egyik legintenzívebb színt, a Raspberry Pie-t választottam. Így utólag nem volt a legjobb döntés, mert ezek az ajakvajak nagyon lágyak és egy ilyen élénk színnél nagyon kell vigyázni a felvitellel, nem az a táskába dobós, bármikor a buszon felkenem típus amit egy színezett ajakápolótól vár az ember. Na de a csodás szín, és tartósság kárpótolja az embert - ha a fénye megkopik a színe akkor is még több órát fentmarad.

Az ápolóhatása egyébként szuper, egyáltalán nem szárítja a számat és a lemosás után is nagyon puha marad.

Aki olyan országban jár, ahol kaphatóak a Revlon termékei, én mindenképpen ajánlom szemügyrevenni a kínálatot, mert nagyon jó kis termékeik vannak. Tőlük van egyébként a 2 legkedvencebb piros körömlakkom, amik legalább 6 éve megvannak és semmit sem változtak, ugyanolyan fényesek, tartósak és gyönyörűek, mint amikor kaptam őket.

És végül, hogy élesben is lássátok:


Ti próbáltatok már Lip Buttert? Ha igen, szeretitek? Ha nem, akkor kipróbálnátok?

Swatch




11 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, és jól áll neked! : )

    ReplyDelete
  2. Tényleg jól áll és én nagyon, de nagyon ki akarnám próbálni valamelyiket. :)
    Megkérdezhetem, hol vetted, ha már említetted a kétszeres árat? :)

    ReplyDelete
  3. Csodaszép vagy, ez a szín pedig különösen jól áll Neked! :)

    ReplyDelete
  4. Nagyon jól áll ez a szín és nagyon szimpi ez a rúzs is. A poszt hatására kicsit körülnéztem a neten, de ebay-en elég drága...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :) Hát igen, ugye a postával együtt nem olcsó:/ Pedig az amerikai drogériákban csak 8 dollár körül van az ára:(

      Delete