eos Lip Balm - Sweet Mint

Új ajakápoló után kellett néznem, és gondoltam kipróbálom az eos híres termékét. Itthon sajnos nem kapható, én eBay-ről szereztem be kb. 1500 Ft-os áron. 5-6 féle íz közül lehet választani, én nyárra a mentás változatot választottam a hűsítő hatása miatt. A termék maga nagyon jópofa, jól záródik és teljesen higénikus, nem kell belenyúlnunk használat közben.





A hidratálóhatása elég jónak mondható, de azért a Carmex-et nem veri. Egy kicsit kifehéríti az ajkakat, de nem lesz tőle korrektorszájunk. A mentának köszönhetően pedig nagyon kellemesen hűsíti és bizsergeti az ajkakat, egy picit mintha meg is duzzasztaná. Amit sajnálok, hogy SPF nincs benne. Összességében nagyon megszerettem ezt a terméket, és biztos fogok még rendelni valamilyen gyümölcsös ízben.

Én ettől az eladótól vettem eBay-en, szerintem ő a legolcsóbb és kb. 1 hét alatt meg is érkezett.


Próbáltatok már eos termékeket? Mi a kedvenc ajakápolótok?


0 megjegyzés:

Post a Comment