Április kedvencek



Max Factor Classic Rose pirosító -  A híres Nars Orgasm majdnem tökéletes mása, szuper pigmentált és szupertartós. Mindig magammal viszem, hátha igazgatni kell napközben de még egyszer sem volt r szükség.
Catrice színezett szemöldökzselé - Elsőként egy barna szemhéjpúderrel színezem meg a szemöldököm, majd ezzel fixálom. Plusz ad neki egy egységesebb színt is ráadásként.
L'oreal Super Liner zselés tus - nemrég volt róla bejegyzés a blogon, megnézhetitek itt.
L'occitane sheavajas kézkrém - egy Facebook-os akció keretében lehetett igényelni ezt a kis 10ml-es mintát, utazáskor pont jól jött és az egyik legjobb kézkrém, amit próbáltam.
Revlon Lip Butter Raspberry Pie - Szuper a színe, szuper a pigmentáltsága, de vigyázni kell a felvitelnél a lágy állaga miatt. (Teszt hamarosan.)
Catrice Lobster Love rúzs - Brutál neon, imádom!
L'oreal rúzsceruza - Visszafogott, lágy rózsaszín, szuper a hétköznapokra.
KIKO Full Coverage korrektor -  Mostanában sajnos szükség volt rá, de nagyon jól teljesített!
Rihanna Reb'l Fleur parfüm - Külföldön szerettem bele, ott sajnos nem vettem meg, aztán csak nem hagyott nyugodni, itthon meg sehol nem láttam boltokban, így végül netes rendelés lett belőle. Szuper édes illat, de mégsem az a tömény vattacukor, imádom!
Travalo parfümszóró - A Rihanna parfüm miatt vettem meg, a 100ml-es üveget nehéz magammal cipelni, ráadásul a héten 25% kedvezmény volt minden parfümre és erre is, így 2250 Ft-ért lehetett a enyém.
Elséve Selymes Olaj - Meg vagyok vele elégedve a szagán kívül, ami konkrétan olcsó férfidezodorra hajaz, de szerencsére hamar elillan.
H&M fülbevalók - Még a Glamour-napokon szereztem be, és azóta szinte csak ő volt rajtam, mindenhez megy!

Nektek mik voltak az áprilisi kedvenceitek? Van átfedés az enyémekkel? :)


0 megjegyzés:

Post a Comment