Lovely - Baltic Sand körömlakkok

Nemrég kaptam a Lovely új lakkjai közül néhányat tesztelésre, és elsőként az OPI Liquid Sand lakkjaira hajazó Baltic Sand lakkokat mutatom meg nektek. Három színt kaptam, egy kéket, egy sárgát és egy pirosat. A kedvencem a kék, ebben vannak a legnagyobb csillámok így ez a legkülönlegesebb. A lakkokból 2 réteget használtam, kicsit lassan száradnak. Szerintem szuper alternatívái az OPI lakkoknak, sajnos arról nincs információm, hogy mennyibe fognak kerülni és milyen színekben lesznek elérhetőek ezeken kívül, de olyan 500 Ft. körül tippelem őket. Most pedig jöjjön sok-sok kép!

Swatch-ok
Nem gyönyörű?


A piros (elnézést a kék foltért :) )

Sárga

Hogy tetszenek nektek ezek a lakkok? Be fogtok szerezni közülük?


Plusz egy szolgálati közlemény: mint tudjátok a Google Reader hamarosan megszűnik, így a Bloglovin'-on tudjátok a blogot továbbra is követni:

  Follow on Bloglovin

12 megjegyzés:

  1. A kék brutál szép!!!! :-)

    ReplyDelete
  2. O.O gyönyörű ez a kéééék :) egyet biztosan vadászok magmnak :)

    ReplyDelete
  3. De szépek! :) Azért sajnálom, hogy ennyire össze-vissza osztották a lakkokat köztünk, nekem egy ilyen se jutott :( Csak uncsi színek. Ki is sorsolom a legtöbbet egyébként.

    ReplyDelete
  4. Wow, azt hiszem ők KELLENEK! :)))

    ReplyDelete
  5. A kék olyan szép, hogy arra nincsenek szavak! :O

    ReplyDelete
  6. gyönyörűek. *-*
    tuti beszerzek egy kéket. :))

    ReplyDelete
  7. én is pont a napokban vettem meg a kéket, tegnap kentem fel és mindenki megdicsérte:) és persze nekem is nagyon tetszik, sajnálom, hogy valami pasztell lila vagy rózsaszín nincs semmilyen márka kínálatában ilyen finishhel....

    ReplyDelete
  8. I have this yellow one, i love it :)

    ReplyDelete
  9. Nekem piros/narancsos van! imádom odáig vagyok érte, amióta megvan, csak ezt hordom! <3

    ReplyDelete