NOTD - Rózsák




Sajnos a pink alap miatt messziről nem érvényesülnek annyira a rózsák, legközelebb más színnel próbálom ki. Az essence duo stylist egyébként szuper kis eszköz, az egyik végén egy kisebb, a másikon pedig egy nagyon pontozót találunk, és nagyon egyszerű volt vele elkészíteni a virágokat.

Használt termékek:

OPI - If You Moust You Moust (alap)
essie - Guchi Muchi Puchi (virágok alapja)
S-he - 405 (virágok közepe)
Catrice - Wonderland Green Card (levelek)
essence duo stylist


Hogy tetszik nektek ez a manikűr? Hogy szoktátok díszíteni a körmötök?



Follow my blog with Bloglovin

7 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a mani, szépek lettek a virágok, ügyi vagy :)
    Én is szoktam pontozóval virágokat készíteni a körmömre, de közel sem ennyire jó, mint a tiéd :)
    Itt van, a középső manikűr, amin próbálkoztam :
    http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/2012/08/par-korom.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm! :) Megnéztem a tied és nagyon aranyos lett :))

      Delete

  2. Imádom, gyönyörű lett :)
    A színek és a minta is tetszik :)

    ReplyDelete
  3. Wow,nagyon szép lett! : )
    Sajnos én nem tudok magamnak ilyen szép virágokat készíteni,de te nagyon ügyi vagy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi! Pedig nem nehéz egyáltalán :)

      Delete