essence nail art decoration kit

 A tavaszi újdonságok között van ez a körömdíszítő szett is, én az ezüst verziót birtoklom, de arany is kapható! Kétféle holografikus díszítőelemet - nekem ezek a kedvenceim -, egy fóliát, egy lemezes díszítőt és kis köveket találunk benne.


A szett nagyon jól kihasználható, és bármilyen egyszerű manikűrt szuperül feldob. Amivel vigyázzatok, az a hatszög alakú kis lapok, mert ahol kicsit is domború a köröm, könnyen lejön és sajnos a fedőlakk sem segít rajta! Ez egy ilyen képes bejegyzés lesz, nem nagyon lehet róla mit írni, inkább nézegetni szép! :)


Masnik :)

Hogy tetszik Nektek ez a szett? Kipróbáljátok? Hogy szoktátok feldobni a manikűrötök? :)




11 megjegyzés:

  1. Én az aranyat mindenképpen meg fogom venni :) Szerintem pont a masnik tűnnek benne gagyinak..

    ReplyDelete


  2. Nekem tetszik ez a szett, még nem láttam drogériában, de valószínűleg az arany verziót választom :)

    ReplyDelete
  3. nekem tetszett, de élőben már kevésbé tartottam számomra kihasználhatónak, inkább megvettem egy arany glitteres (kicsi és nagy is van benne) fedőlakkot, és azóta is imádom! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pedig könnyű vele dolgozni! :) melyik az a fedőlakk?

      Delete
  4. A hatszögletűt próbáld meg csipesszel egy kicsit a körmöd formájához hajlítani, és nem teljesen száraz lakkba belenyomni, nekem szokott segíteni :)
    Gondolkozom erősen ezen a szetten egyébként, ilyen csilli-villi körmös dolgokkal mindig le lehet venni a lábamról.

    ReplyDelete
  5. Pont tegnap láttam, de nem nyűgözött le élőben. Az aranynál viszont szebb, csak én nem tudom az ilyesmiket kihasználni! :(

    ReplyDelete