Teszt - Max Factor Clump Defy

Hozzám is megérkezett a Max Factor legújabb spirálja, a Clump Defy. Amikor láttam, hogy egy göndörítő spirálról van szó, a csomagolása pedig pont olyan duci, mint a False Lash Effect-nek, nagyon megörültem, hogy hátha sikerült kiegészíteni a False Lash fantasztikus tulajdonságait a göndörítéssel! És részben sikerült is! 
A duci csomagolás


A spirál keféje
Amit egyedül nem szerettem a Flase Lash-ben az az volt, hogy nagyon egyenesek és merevek voltak tőle a pilláim - alapból is egyenesek sajnos, tehát kell nekik a göndörítés - emellett azonban szuperül dúsított és hosszított. A Clump Defy pedig a göndörítést is nagyon jól elvégzi, nem csomósodik sok-sok réteg után sem, pedig én a nagyon hangsúlyos pillák híve vagyok, így sokat szoktam felkenni. Amiben egy picit kevésbé teljesít jól, az a dúsítás - szerintem a kevésbé sűrű festék lehet az oka, de még csak a tubus elején járok, lehet hogy pár hét és kellően besűrűsödik a festék.

Összehasonlítottam két másik Max Factor spirál keféjével:
Balról-jobbra: False Lash Effect, Clump Defy, Experience
Előtte-utána képek:

Tartósságra is szuper ez a szempillaspirál, az ára pedig 3999Ft., de sokszor ki lehet fogni akciókat, figyeljétek a Max Factor Facebook oldalát, ahol mindig közzéteszik a jó kis ajánlatokat! Én nagyon ajánlom mindenkinek!

0 megjegyzés:

Post a Comment