Első gél-lakkozásom

Ma túlestem életem első profi manikűrjén, eddig mindig csak magamnak csinálgattam a körmeimet itthon, de elegem lett abból, hogy 1-2 nap után lepattogzik a lakk.




A Bio Hair szalonban voltam, aminek előnye, hogy nem kell időpontot kérni, csak besétálsz az utcáról és ha van szabad hely már ülhetsz is le a székbe. A géllakozás 2490 Ft-ba kerül, és kb. 40 perc alatt kész is voltam.

A manikűrös lány nagyon aranyos és kedves volt, miután formára reszelte a körmeimet, eltávolította a felesleges bőrt egy átlátszó alapréteggel kezdett. Utána jött 2 réteg a színes gél-lakkból - kb. 30 színből lehet választani, én ezt a neonpinket kértem így elsőre - és végül bejezésül egy átlátszó fedőlakk. Mind a 4 réteg után UV lámpa alá kellett tartani a kezem pár percre.


Kíváncsi vagyok meddig tart, majd update-elek.


Ti próbáltátok már a gél-lakkozást? Mik a tapasztalataitok vele?

update: egy hét után elkezdett feljönni a körmeim szélén, egybe le tudtam húzni a lakkot. Maradok a sima körömlakkoknál. 

13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van! :)
    Ha van kedved, kukkants be hozzám:
    http://luxury-vanity.blogspot.hu/
    :))

    ReplyDelete
  2. Wooow ennek tényleg nagyon tuti a színe!
    Nem is tudtam, hogy már körmöznek is ott:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm :) Élőben kicsit még élénkebb.
      Csak a Vámház körúti, Petőfi S. utcai és még egy szalonjukban, ami most hirtelen nem jut eszembe:D

      Delete
  3. Szép lett, remélem most már a jóidő is megjön hozzá :-)

    ReplyDelete
  4. Van a Pilvax közben bio hajfestes es bio kozmetika is.

    ReplyDelete
  5. szép a színe, én pár napja csináltam magamnak itthon. Itt van róla a poszt: http://bya13girl.blogspot.hu/2012/06/gel-lakkozas-otthon.html

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Koszonom! Hasonlo a Make up factory ruzsodhoz:)

      Delete
  7. Nagyon szép lett és a blogod is tetszik nagyon. Várlak a blogomban lévő nyereményjátékra :)

    ReplyDelete