Rúzs TAG

1. Hány darab rúzsod van?
Klasszikus rúzs formájúból 23-at számoltam.

2. Mennyi idősen vetted az első rúzsod? Emlékszel mi volt az?
Az elsőre, amit én vettem nem emlékszem, de kb. 12 éves lehettem, amikor az IM-hez járt egy nagyon szép nude rózsaszín Rimmel rúzs, azt imádtam.
3. Gyerekkorodban kipróbáltad a mamád rúzsát?
Persze, emlékszem a Chanel rúzsait próbálgattam mindig, csak ő sajnos a bordós árnyalatokat kedveli.
4. Melyik a legdrágább rúzsod?

Talán a Chanel-ek lennének eredeti áron, de akciósan vettem őket.
5. Melyik a legolcsóbb rúzsod?
A 180 Ft-os Miss Sporty kiárúsításon vett 5 rúzs, amiket egyébként azóta is használok és szeretek.
6. Melyik a kedvenc márkád?

Drogériásból a Catrice-t mondanám a színválaszték és a fantáziadús nevek miatt, de a Rimmel rúzsai is jó minőségűek, de a Miss Sporty-k is meglepően használhatóak. High End-ből a Chanel tetszik legjobban.

7. Melyik a legújabb rúzsod?
Catrice - Oh, Juicy! - kicsit csalódtam, a számon már nem olyan neon narancs.
8. Van olyan rúzsod, amit megvettél, de még nem használtad?
Nem, ha hazaérek rögtön felkenem őket - fotózás után.

9. Volt már olyan veled, hogy megvettél egy rúzst és azután rájöttél, hogy már van belőle egy?

Szerencsére nem, de körömlakkal már jártam így.
10. Piros vagy Pink?
Nem tudok dönteni, tavasszal és nyáron pink, ősszel és télen piros.
11. Kedvenc sötét árnyalat?
Catrice - Pink me Up!
12. Kedvenc világos árnyalat?
Catrice - Get the Nudespaper!
13. Kedvenc piros rúzsod?
Cartice - Call the ambulance.
14. Kedvenc pink rúzs?
Catrice Kiss Kiss Hibiskiss vagy a Chanel Stresa.


15. Kedvenc korall rúzs?


Chanel Aqualumiere - Honolulu.
16. Kedvenc barack rúzs?
Nem szeretem a barackszínt, de talán a Catrice Shy Flamingo ebbe a kategóriába esik.
17. Kedvenc narancs rúzs?
Csak egy van, mégpedig a Catrice - Oh, Juicy!

18. Kedvenc nude rúzs?
Nem szeretem a nude rúzsokat, szerintem nem állnak igazán jól senkinek, hullakinézetet kölcsönöz.
19. Kedvenc lila rúzsod?
essence - Fairytale.

20. Kedvenc mályva rúzsod?
-
21. Fekete, zöld vagy kék rúzs...igen vagy nem?
Utcára nem, de amúgy jöhet!

22. Mi az, amit meg szeretnél venni, amire nagyon vágysz?
A Chanel Rouge Coco Shine-k jöhetnek mind. :)
23. Ha csak egyetlen rúzst tarthatnál meg, melyik lenne az?
Fú, szerintem valami élénk színű lenne, például a Catrice Kiss Kiss Hibiskiss vagy a Colour Bomb.

3 megjegyzés: