Novemberi kedvencek





Maybelline Affinitone Mineral alapozó - már a második üveggel használom, az egyik kedvenc alapozóm. Könnyű, nem tömi el a pórusokat, olaj és illatanyagmentes, és 18-as SPF-t tartalmaz. Külön pozitívum, hogy már egész világos árnyalat is van belőle (az enyém a 10 Ivory).


essence MySkin intenzív hidratálókrém - egy nyári bejegyzésemben nem voltam túl pozitív vele kapcsolatban, de télre tökéletes! Alapozás előtt kenem fel egy vékony rétegben, amit pillanatok alatt beszív a bőröm és az alapozót nagyon könnyű szépen, egyenletesen eloszlatni rajta. A krém nem túl nehéz, nem fényesedik tőle át az alapozó.



ELF HD púder - még tavasszal rendeltem ezt a púdert a Studio line-ból és szépen el is felejtkeztem róla, pedig nagyon jó! A mattító hatása mindegyik eddigi púderemét veri, és áttetsző színének köszönhetően bárkihez illik.




H&M Biscotti Dreams paletta - a szemhéjpúderek tekintetében most is maradtam a natúr színeknél, ez a négyes paletta nagyon hozzám nőtt mostanában. A színek közepesen pigmentáltak, de egy jó szemhéjalapozó/bázis nagyon szépen kihozza őket.



B: NYX fehér alapon, J: önmagában


Lancome Hypnose Doll Eyes szempillaspirál - az új kedvenc spirálom, fantasztikus!


essence Urban Messages rúzs - nagyon szép neonos, korall árnyalat, de a fedése inkább olyan mint egy színezett ajakápolónak, nem kell aggódni a harsány szín miatt. Nekem sajnos kiszárította a számat, de a színért cserébe még így is megéri. :)


essence Vampire's Love lipstain : 01 Bloody Mary - elsősorban a színe miatt vettem meg, még nem volt semmi hasonló sötétlila színem. Nagyon tartós, a színe építhető, finom az illata is.

Faber-Castell  Pure Lip tint -  ez igazából nem volt a kedvencem az árnyalat miatt, de érdekességként megmutatom, hogy már a Faber-Castell is gyárt sminkcuccokat!


B-J: essence lip stain, essence rúzs, faber-castell lip tint

Ti szeretitek ezek közül valamelyik terméket? Nektek mik voltak a novemberi kedvenceitek?

2 megjegyzés: