Alverde Mademoiselle pirosító + NOTD


Ma egy vegyes bejegyzéssel jelentkezem, először az új kedvenc pirosítómról szeretnék írni, majd egy önmagában nem túl különleges NOTD-t is mutatok. A folytatásért katt a továbbra!


Aki rendszeresen olvas tudja, hogy az Alverde az egyik kedvenc márkám - amellett, hogy teljesen megfizethető, korrekt árú, minőségi termékeket kapunk mindenféle mesterséges színezőanyag/tartósítószer nélkül. Az csak hab a tortán, hogy rendszeres időközönként limitált kollekciókkal jelentkeznek, és ezt itthon is behozzák.


Nem gyönyörű?


A legutóbbi limitált kollekció a Mademoiselle volt, aminek már a csomagolásába beleszerettem.
Első körben az egyik pirosítót vettem meg, de még a kívánságlistámon van a másik pirosító, egy púder és a két natúr szemhéjpúder.
A csomagolás

A pirosító papírcsomagolást kapott, mely viszonylag strapabíró - én két hete hordom a nesszeszeremben és még tökéletes állapotban van.

Amikor először megláttam meglepődtem a méretén - tényleg nagyon kicsit, kb. harmada a normális Alverde pirosítóknak. Ehhez a mérethez kicsit soknak találtam az 1700 ft-os árat, de végül nem bántam meg, hogy megvettem mert a hihetetlen pigmentáltsága kárpótol mindenért - tényleg csak egy-két ecsethúzás kell a gyönyörű színért, így biztosan sokáig elég lesz. (Bár én már egy pótdarab beszerzésén gondolkozom, hiszen limitált.)

Az árnyalat neve egyébként a 20 Rosé, és a kettő közül ez a sötétebb. Engem a Nars Orgasm alapszínére emlékeztet, csak egy matt verzióban, az arany csillámok nélkül. A tartósságra sem lehet panasz, nagyon szépen tartja magát egész nap.


A poszt körmös részében csak az essence It's Purplicius lila csillámos fedőlakkját szeretném bemutatni, a körmeimen 2 rétegben látható. (Alatta 2 réteg szürke H&M lakk.) Valószínűleg nem a legjobb választás volt ez  szürke lakk alá, legközelebb egy sötétlilával próbálom ki.






Ti vettetek valamit a Mademoiselle-ből vagy tervezitek?

1 megjegyzés: