essence Circus NOTD - My Sparkling Acrobat


A Circus trendkiadás egyik darabja ez a körömlakk, ami egy arany-fekete kombinációt rejt. Az ötlet maga nagyon jó, hogy dobjuk fel a feketét egy arany csillámos fedőlakkal, de a kivitelezés és tartósság sajnos már hagy némi kívánnivalót maga után. Több képért és részletes véleményért katt a továbbra!


Maga a termék két, egymásba csavarható, egyenként 4 ml. festéket tartalmazó toll formájú körömlakkból áll. A 4 ml. elsőre kevésnek tűnik (a többi trendkiadásos körömlakk 10ml. körül szokott lenni), de még így is nehéz vele dolgozni, mert lehúzza az ember kezét a "toll" végén lévő másik tartályocska.

A fekete lakk egy rétegben is csodás fedést ad, szinte géllakszerű eredménnyel, száradása közepesen hosszú.
A fedőlakk bőven felvesz csillámokat, egy rétegben is szépen beteríti az alaplakkot. Száradás ideje ennek sem túl rövid.
A képeken mindkét lakkból 1-1 réteget használtam, alap- és fedőlakk nélkül.




A nehéz kezelhetőség és lassú száradás problémájától még el tudnék tekinteni, de a tartóssága szörnyen rossz, nekem már aznap-másnap elkezdett lepattogni a körmeimről, és már másnap le kellett mosnom. Emiatt nem ajánlom megvételre, de lehet, hogy másnak jobban bírja a körmein.

A trendkiadásból még az EDT-t vettem meg, elsősorban a pumpás-fújós üvege miatt, de az illata is nagyon finom szerintem.

Nektek megvan valami ebből a trendkiadásból? Hogy tetszik?

4 megjegyzés:

  1. Kár, hogy ennyire használhatatlan. Pedig olyan szép!!

    ReplyDelete
  2. igen, én is nagyon sajnáltam :/

    ReplyDelete
  3. nekem épp az ellenkezője, mosogattam, takarítottam, tettem vettem és 5-6 napig tökéletesen teljesített.....

    ReplyDelete