TonyMoly Crystal Light - Pink Beam

Ma a TonyMoly egyik folyékony highlighter-éről hoztam tesztet. Még néhány hónapja rendeltem eBay-ről és azóta már használtam annyiszor, hogy kiforrjon róla a véleményem. Ha érdekel titeket, akkor olvassatok tovább! :)

Egy folyékony highlighter-ről van szó, mégpedig a Crystal Light Pink Beam árnyalatáról. A csomagolásra és a színre ránézve nem nehéz kitalálni, hogy a Benefit High Beam termékének dupe-járól van szó. Nekem egyébként van egy mini kiszerelésem a High Beam-ből, de nem vagyok oda érte, nem is használtam sokszor. Na de most a Pink Beam van a főszerepben, úgyhogy térjünk is vissza hozzá!

Szóval a csomagolás úgy működik, mint egy körömlakk, a kupakot lecsavarva a kis spatulával tudjuk adagolni a terméket, akár a kézfejünkre, akár az arcunkra pettyezni vele. Én jobban szeretem először a kézfejemre felvinni, majd a Real Techniques szivacsával felvinni az arcomra ütögető mozdulatokkal - számomra így sikerül a legszebben eloszlatni a terméket, de egy picit így is elkeni az alapozót/pirosítót, amire teszem. Ujjal nekem nem működnek ezek a termékek, csak elmaszatolják az alapozót és nem lesz egyenletes a végeredmény.

Miután megszárad gyönyörű ezüstös fényt kölcsönöz az arcnak, nem egy hétköznapi viselet, az biztos - persze lehet belőle nagyon vékony réteget is felvinni, de szerintem nem érdemes, ha már highligter, akkor legyen hangsúlyos! Nálam éppen ezért csak esti sminkeknél kerül elő, és akkor is csak ha erősebb sminket készítek, mert azért picit több macera van vele, mintha ecsettel vinnék fel egy por állagú highlighter-t. A tartósságára nincs panasz, az én - száraz- bőrömön nem kopik meg hosszú órák alatt sem, de zsíros bőrön el tudom képzelni, hogy kevésbé lesz tartós. Még egy, arany árnyalatban kapható egyénként, az is csodaszép.

Egyáltalán nem bántam meg, hogy megrendeltem, ha nem is minden héten, de rendszeresen elő fog kerülni nálam sminkeléskor, addig pedig a rosegold csomagolásával a sminktárolóm éke. :)




Ti próbáltátok már? Melyik a kedvenc highlighter-etek?


0 megjegyzés:

Post a Comment