HAUL - A-England, L'occitane, Moyra, essence, Lovely stb.

Az elmúlt hetek során összegyűlt egy újabb adag zsákmány, először videót szerettem volna csinálni róla, de nem sikerült olyan jól, úgyhogy helyette képeket hoztam. Elsőként a Rossmann-ban jártam, ahol megláttam az essence Metal Glam trendkiadását. Eléggé el volt dugva az állvány és le is volt fosztva, úgyhogy csak ezt a körömlakkot hoztam el, ami a Glamour Girls árnyalat. Nem is tudtam, hogy ezt a trendkiadást behozták hozzánk is, mert máshol még nem láttam. A Lovely 2 pirosítójával már régóta szemeztem és most el is hoztam őket, egy picit reménykedtem, hogy a MAC Mineralize pirosítókhoz lesznek hasonlóak, de nem lövöm le a poént, majd a tesztből kiderül, hogy mennyire egyezik a 2 termék. :)



Egyik barátnőmtől kaptam szülinapomra ezt az A-England lakkot, a She Walks In Beauty-t. Képeken nagyon tetszett ez a lakk, de élőben nekem kicsit csalódás, nagyon gyorsan lepattog és ez a sárgás-arany alapszíne sem a legszebb. Inkább csak egy ujjamra, vagy díszítőként a körömvégekre fogom használni.
A Moyra-ban is vettem 2 lakkot, a 251-es és 252-es holografikus lakkokat. Az aranyat már kipróbáltam, nagyon szép, de picit matt lesz a végeredmény, a fedőlakktól pedig egy-két helyen levált a lakk, pedig szerintem már száraz volt. A géllakk nem újdonság, ezt használom mióta elkezdtem géllakkozni, és az első üvegem már el is fogyott belőle, így kellett az utánpótlás. Nekem tökéletesen bevált egyébként.
Ugyanitt egy új reszelőt (géllakk eltávolítására) és rózsafapálcákat is beszereztem.
Ez egy keverőtálca, szintén a Moyra-tól, én alapozók kikeverésére fogom használni.
A L'occitane törzsvásárlói program keretében egy terméket féláron vehetünk meg a szülinapunk hónapjában. Én ezt a hatalmas sheavajas kézkrémet választottam, a teljes ára elég húzós, 6000Ft. felett van de így féláron minden fillért megért. Egyébként is ez a kedvenc kézkrémem, télen tökéletesen rendben tartja a kezeimet. A táskámba egy light-osabb verziót választottam, a rózsásat, ezt hamarabb beszívja a kezem, így nappalra tökéletes. Én is kiváltottam a kis neszeszert a 3 mini kézkrémmel, de fogalmam sincs hova lett a másik kettő. Egy mandulás és egy cseresznyevirágos volt még benne. Ha esetleg nem hallottatok volna az akcióról, itt tudjátok megnézni a részleteket.
Néhány termék is érkezett tesztelésre, elsőként az Eucerin-től ez az olajos tusfürdő, ami különösen száraz, ekcémás bőrre ajánlott. Erről még nem írtam a blogon, de én nem nagyon használhatok hagyományos tusfürdőket, mert rögtön kijön az ekcéma az ujjaimon tőlük. (Azért néha elcsábulok egy-egy isteni illatú miatt, pl. Lush Snow Fairy, de aztán mindig megbánom.) Ezt viszont már hetek óta használom, és egyáltalán nem szárít, valamint az ekcémám sem jött elő tőle, úgyhogy nagyon megszerettem, és mindenkinek ajánlom aki hasonló problémával küzd.)
A Coty-tól kaptam ezeket a Marc Jacobs Honey parfümmintákat, már volt szerencsém egyszer egy mintához és azonnal nagy kedvencem lett. Próbálok ezekkel spórolni, de ha egyszer elfogynak szeretném megvenni nagyobb kiszerelésben is, mert isteni, édes, mézes illat! Elég húzós az ára még az Iparfümérián is, de valamilyen alkalomra jó ajándék lehet.

A Strawberrynet-től érkezett ez az Ultraflesh Shine Box Highlighter paletta, egy porállagú, két krémes highlighter-rel és 2 kiemelőceruzával. Már őt is használgatom pár napja, úgyhogy lassan be tudok róla számolni.


 Ha valamiről szeretnétek olvasni, akkor írjátok meg és előreveszem a sorban!:) Ti miket vettetek mostanában?







2 megjegyzés:

  1. hú, hol találtad ezt az essence körömlakkot. én mindenhol kerestem ezt a trendkiadást, de sehol sem találtam... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egy eldugott kis Rossmann-ban Óbudán, az Új Udvarban, én is meglepődtem, hogy volt, mert máshol még nem láttam!:)

      Delete