Teszt - Benefit Sippin' n' Dippin'

A Strawberrynet-ről rendeltem ezt a krémes szemhéjfestéket akciós áron, még tavaly év végén. 10 nap alatt ért ide Svédországból, ami jónak mondható hiszen több munkaszüneti nap is beleesett. (Link)


A csomagolással engem nagyon meg lehet fogni, a Benefit termékei ár/érték arányban szerintem nem a legjobbak, ez is egy közepesnek mondható termék szuper csomagolásban, ami akciósan már megéri az árát.
A formula nagyon finom krémes, jól eloszlatható, egyáltalán nem csomósodik, csíkozódik. Egy rétegben csak egy kis fényt és halvány színt ad, de ha egy második réteget is felviszünk száradás után akkor már élénken látszik a szín.

Direkt önmagában teszteltem - tehát nem színes alapként - és így nekem nap végére szinte teljesen eltűnt a szememről, pedig ugye most nincs is nagy meleg. A Maybelline Color Tattoo-k sokkal tartósabbak és pigmentáltabbak, és az áruk is fele a Benefit eredeti árának.


Összességében egy szép szín, szép csomagolásban, de a tartósság szempontjából sajnos megbukott nálam. Akinek nincs rejtett/olajos szemhéja annak beválhat, én színes alapként fogom ezentúl használni.

Ti szeretitek a Benefit termékeket? Mit próbáltatok tőlük?



9 megjegyzés:

  1. Kér érte, pedig szép színe van.

    ReplyDelete
  2. Tényleg szép, de akkor nem túl jó minőségű :(

    ReplyDelete
  3. Tényleg kár érte, annyira csodás ez a szín! Nem tudom használtál-e alá valamilyen szemhéjalapot, de érdemes úgy is kipróbálni. Nálam alap nélkül a Color tattoo is elmászik, viszont alappal szuper. És még azt vettem észre hogy nem is minden alappal kompatibilis az sem. A NYX-et nem szereti, az Elf-et viszont nagyon, azzal fent marad egész nap és fixálni sem kell. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Direkt szemhéjalap nélkül teszteltem először, mert elsősorban a gyors sminkekhez vettem, de így sajnos nem vált be. Alappal már sokkal jobb! :)

      Delete